Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@19:13:16 GMT

نصب دوربین های امنیتی در مسجد «دربی شایر» انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۴۲۳

نصب دوربین های امنیتی در مسجد «دربی شایر» انگلیس

تجهیزات امنیتی جدید در مسجد «دربی شایر»در پی کمک های مالی به این مسجد نصب می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « derbytelegraph»،تجهیزات امنیتی جدید در مسجد «دربی شایر»در پی کمک های مالی به این مسجد نصب می شود.

 

«هاردیال دیدنسا» ،کمسیر جرایم و پلیس «دربی شایر» اقدام به ارائه یک چک برای تامین امنیت مسجد این شهر کرد و در پی این اقدام تصمیم برای نصب دوربین های امنیتی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیندسا پیش از این موافقت خود را با اختصاص دو هزار پوند برای کمک به تامین بودجه نصب دوربین های امنیتی در مسجد دربی شایر برای تامین امنیت نمازگزاران در این مسجد اعلام کرده بود.

 

این بودجه در اختیار انجمن مسلمانان «چسترفیلد» قرار گرفت تا نمازگزاران نسبت به امنیت خود هنگام حضور در مسجد اطمینان پیدا کنند.

 

دیندسا هنگام بازدید از انجمن مسلمانان چسترفیلد با مسئولان رفاهی و داوطلبان برای پیدا کردن راه های حمایت از جامعه مسلمانان دیدار و گفتگو کرد.

 

در این گفتگوها مسائل مختفلی از جمله سلامت ،آموزش و سیاست گذاری های پلیس در زمینه هایی مانند جلوگیری از اقدامات ناشی از تنفر مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

 

پلیس و کمیسر بخش جرایم دربی شایر در این باره گفت: امنیت بیشتر می تواند به جلوگیری از وقوع جرایم ناشی از تنفر کمک کند و جامعه امن تری را برای مسلمانان به وجود بیاورد.

 

وی افزود: جرایم ناشی از تنفر یکی از اولویت های من به عنوان کمسیر دربی شایر است و تلاش می کنم تا حمایت های لازم را از قربانی های این جرایم به عمل بیاورم و به مردم این اطمینان را بدهم که می توانند روی کمک های پلیس حساب کنند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوربین های امنیتی مسجد دربی شایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت:جغرافیای جرایم در حوزه جرایم مهم و پر تکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریباً مشخص شده است و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی در نشست با فرمانده انتظامی و رؤسای کلانتری‌های اهواز اظهار کرد: جغرافیای جرایم در حوزه جرایم مهم و پر تکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریباً مشخص شده است و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرایم بسیار مؤثر است و در صورت نیاز می‌توان با دریافت مجوزهای لازم، ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا کرد.

دادستان خوزستان ادامه داد: پلیس پیشگیری باید به دوربین‌های شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن مؤثرتر عمل کند.

جعفری چگنی ضمن تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس تاکید کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر تا حق مالباخته به درستی ایفاد شود.

کد خبر 747309

دیگر خبرها

  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه