Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@20:43:54 GMT

مرد زنجانی زنش را به قتل رساند و فرار کرد / علت چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۴۸۸

مرد زنجانی زنش را به قتل رساند و فرار کرد / علت چه بود؟

به گزارش رکنا، سرهنگ جعفر رحمتی اظهار کرد: در منطقه فرودگاه زنجان، پس از بروز بحث کلامی بین یک زوج زنجانی که هر دو حدودا ۴۰ ساله بودند، خشونت کلامی به خشونت فیزیکی تبدیل شده و این زوج نتوانستند رفتار یکدیگر را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه دو سال از زندگی مشترک این زوج سپری شده بود، افزود: متاسفانه پس از بروز خشونت فیزیکی، مرد با خفه کردن همسرش مرتکب قتل شده و پس از ارتکاب جرم به محل نامعلومی متواری شده و هنوز دستگیر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل پایان تلخ خشونت کلامی بین یک زوج زنجانی

این مسئول از تدوام پیگیری‌ها برای دستگیری قاتل خبر داد و تصریح کرد: داده‌هایی در دست است که قتل زن، منتسب به همسر وی بوده و پلیس در پی دستگیری متهم است.

رئیس پلیس آگاهی زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال تاکنون ۷ فقره قتل در زنجان رخ داده است، ادامه داد: به غیر از این مورد بقیه موارد قتل کشف شده است.

رحمتی از شهروندان خواست تا در مشاجره‌های لفظی چه در خانواده و چه در سطح جامعه خونسردی خود را حفظ کرده و از تداوم آن بپرهیزند؛ چراکه خشونت کلامی به راحتی می‌تواند تبدیل به خشونت فیزیکی و انجام اقداماتی شود که به هیچوجه قابل جبران‌پذیر نیست.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم جرم قاتل اخبار حوادث خشونت زن فجیع حوادث زنجان جزئیات منجر به قتل اخبار زنجان عکس فیلم ایران کرونا دختر تلگرام جزئیات جوان خودرو دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به علی دایی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) قلعه‌نویی: علی دایی باید رئیس AFC می‌شد (فیلم) پیام تبریک علی دایی به بهانه فرا رسیدن نوروز (فیلم)

دیگر خبرها

  • اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به علی دایی (فیلم)
  • راهپیمایی زنجانی ها در حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • زنجانی‌ها از عملیات وعده صادق حمایت کردند
  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد