Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:47:03 GMT

۲۰ تن برنج تنظیم بازار در روستاهای بروجرد توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۵۵۱

۲۰ تن برنج تنظیم بازار در روستاهای بروجرد توزیع می‌شود

محمد حسن نوابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع کالای تنظیم بازار در بین روستاهای بروجرد یکی از فعالیت های تعاون روستایی است که اقلام و مایحتاجی مانند برنج، شکر و اقلام دیگری مانند آرد برای پخت نان و نفت در بین روستاها توزیع می شود.

وی اضافه کرد: این میزان برنج دانه بلند در کیسه های ۱۰ کیلوگرمی بسته بندی شده آماده توزیع در روستاها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوابی با اشاره به توزیع آرد در بین روستاهای فاقد خبازی بیان کرد: هر ماه ۳۸ تن آرد در بین روستاهای بروجرد توزیع میشود که ضروری است تا این رقم افزایش یابد.

رییس اداره تعاون روستایی بروجرد اظهارداشت: سوخت مورد نیاز برای روستاهای شهرستان در فصل سرما تامین و با توجه به اینکه سهمیه خانوارهای روستایی در مناطق فاقد گاز شهری مشخص شده توزیع خواهد شد.

شهرستان بروجرد دارای ۱۸۰ روستا و هفت دهستان در ۲ بخش مرکزی و اشترینان تشکیل شده ‌است.

برچسب‌ها بروجرد تعاون روستایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برنج ستاد تنظیم بازار لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد تعاون روستایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برنج ستاد تنظیم بازار لرستان بروجرد تعاون روستایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برنج ستاد تنظیم بازار لرستان اخبار کنکور تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان

عزیز ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باید هم‌زمان با اجرای طرح‌های هادی در سطح روستاها یا بازسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، بافت و اصالت خانه‌های روستایی هم حفظ شود که این مساله به‌ویژه در روستاهای هدف گردشگری مورد توجه است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان با اشاره به شناسایی ۱۶ روستای دارای بافت با ارزش در قوچان به‌ویژه روستاهای هدف گردشگری، بیان کرد: برای شروع کار از روستای هدف گردشگری شمخال شروع که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است و طرح آن مراحل نهایی را طی می‌کند تا به سمت اجرایی شدن حرکت کند.

وی با تأکید بر این مطلب که باید نمای سنتی نیز در ساخت خانه‌های روستایی به‌جای نماهای سنگی فرهنگ‌سازی تا هویت روستایی حفظ شود، گفت: این مساله در روستای عمارت در حال انجام بوده و حتی طرح سنتی برای دیوارهای مسجد این روستا پیش‌بینی‌شده است تا همان حالت سنتی قدیم مورد توجه قرار بگیرد.

ابراهیمی یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت را طرح نهضت ملی مسکن دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته یک هزار و ۱۰۳ واحد در سطح روستاهای این شهرستان سهمیه در نظر گرفته‌شده بود که یک هزار و ۳۸ واحد انعقاد قرارداد انجام دادند و تاکنون برای ۱۹۰ واحد پایان کار صادرشده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان بابیان اینکه ۵۸۴ واحد مسکن روستایی این طرح نیز در مرحله دیوارچینی قرار دارند، تصریح کرد: از مجموع ۴۰ هزار پاکت سیمان تقسیمی نیز برای شهرستان ۱۵ هزار ۵۹۳ پاکت به‌صورت رایگان تحویل متقاضیان شده است.

کد خبر 6087358

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند