Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@00:47:01 GMT

جزئیات تازه از انفجار در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۶۱۱

جزئیات تازه از انفجار در شرق تهران

آفتاب‌‌نیوز :

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: صدای انفجار بامداد جمعه در شرق پایتخت با برگزاری یک رزمایش در اطراف پارچین مرتبط بوده و هیچ‌گونه خسارتی در رابطه با آن گزارش نشده است.

حمیدرضا گودرزی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: اجرای این رزمایش از روز پنجشنبه در حوالی این منطقه آغار شده بود و تا ظهر روز جمعه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روز گذشته نیز گفته بود که در گذشته نیز رسانه‌های معاند یک حادثه کوچک یا حادثه‌ای که اصلا روی نداده بود را در کشور بزرگ‌نمایی کرده و به طور گسترده‌ای روی آن تبلیغات و موج‌سواری ‌کرده‌اند.

هادی تمهیدی، فرماندار پاکدشت نیز به ایرنا اظهار داشت که هیچ واقعه‌ای طی ۲۴ ساعت گذشته در داخل پارچین روی نداده و شرایط عادی است و این فضاسازی‌ها از سوی رسانه‌های بیگانه با هدف تشویش افکار عمومی صورت می‌گیرد.

مجموعه نظامی پارچین در جنوب‌شرقی تهران و در مجاورت شهر پاکدشت قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انفجار پارچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در ساختمانی در­خیابان حسینی، خیابان مجیدیه شمالی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه دوازده واحدی اتفاق افتاده و این منزل مسکونی کاملا شعله ور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در داخل این واحد ۷۰ متری، مقدار زیادی لوازم مستعمل و ضایعات، ­دو ظرف کوچک حاوی بنزین، افشانه، حشره کش و وسایل این چنینی که قابلیت انفجار و اشتعال دارند، وجود داشت.

ملکی افزود: به گفته افراد حاضر در محل در داخل این منزل یک نفر حضور داشت و دو انفجار کوچک هم در منزل اتفاق افتاده بود.

این مقام مسئول گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان درب واحد باز شده بود و منزل کاملا شعله ور بود که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان حین عملیات با وضعیت سوخته یک مرد حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی و تخلیه دود، محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
  • انفجار در پایانه شرق تهران با ۶ کشته
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • اولین تصاویر از کارخانه اسلحه‌سازی پارچین در برنامه بی واسطه