Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@18:45:27 GMT

این افراد بدون کار کردن، ثروتمند شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۶۱۳

این افراد بدون کار کردن، ثروتمند شدند

آفتاب‌‌نیوز :

هر پدر و مادری دوست دارند فرزندان‌شان در رفاه بوده و در زندگی موفق شوند اما فرزندان سلبریتی‌ها خوش اقبال هستند و بدون کار کردن ثروت کلانی به ارث خواهند برد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در ادامه به فرزندان خوش شانس برخی از سلبریتی‌ها اشاره خواهد شد:

استورمی وبستر دو ساله

فرزند کایلی جنر (مدل و بازیگر) و تراویس اسکات (رپر)

ارزش ارثی که به او از والدین اش به او خواهد رسید: ۹۴۰ میلیون دلار

نور ژیسل نه ساله

والدین: هدی کتان (صاحب برند آرایشی هدی بیوتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اصالتا عراقی تبار است و والدین اش به امریکا مهاجرت کرده بودند) و کریستوفر گونکالو

ارزش ارثی که به او از والدین اش خواهد رسید: ۶۱۰ میلیون دلار

نورث وست هفت ساله

والدین: کیم کارداشیان و کانیه وست

ارزش ارثی که به او از والدین اش خواهد رسید: ۵۵۰ میلیون دلار

بلو ایوی کارتر هشت ساله

والدین: بیانسه و جی زد

ارزش ارثی که به او از والدین اش خواهد رسید: ۴۶۷ میلیون دلار

بابی لی هرد دوم

والدین: ویتنی وولف هرد (جوان ۳۱ ساله و بنیان‌گذار و رئیس هیئت مدیره "بامبل" است که نرم افزاری برای ازدواج جوانان است و از طریق این نرم افزار زنان می‌توانند اولین قرار‌های خود را برای ازدواج برنامه‌ریزی کنند) و مایکل هرد

ارزش ارثی که به او از والدین اش خواهد رسید: ۲۹۰ میلیون دلار

الکسیس المپیا اوهانیان

والدین: سرنا ویلیامز (بازیکن تنیس امریکایی) و الکسیس اوهانیان (کارافرین اینترنتی)

ارزش ارثی که به او از والدین اش خواهد رسید: ۲۶۵ میلیون دلار

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سلبریتی ها میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند

همشهری آنلاین- سحر جعفریان: امیر کمی بعد از آن تاریخ به یکی از مراکز نگهداری نوزادان و کودکان بی‌سرپرست سازمان بهزیستی سپرده شد تا به امروز. امروز که قرار است به‌زودی در قالب اجرای طرح استقلال فرزندان بهزیستی، برود پی بخت و اقبال خود. امیر همه این سال‌ها، سرش در دفتر و کتاب بوده و درس خوانده. مکانیکی را هم به‌صورت تخصصی یاد گرفته تا راحت‌تر زندگی مستقل خود را خارج از مرکز نگهداری آغاز کند. حالا ۱۸سال او تمام‌شده و صبرش هم. صبر و انتظار برای رسیدن به آرزوی مستقل‌شدن و تجربه‌ جدید و متفاوت زندگی بیرون از مراکز نگهداری و تربیتی بهزیستی با کمک هزینه‌های ترخیص بهزیستی که ازجمله مقدمات و الزامات آن برای امیر و بسیاری امثال او نه از پرداخت وام ودیعه مسکن ویژه نوجوانان مستقل بهزیستی خبری هست و نه از خیر و نیکوکاری که بیاید و دستشان را برای تامین کمک اجاره واحدی مسکونی بگیرد. به علاوه اینکه با افزایش آمار ۱۸ساله‌های مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست بهزیستی، ظرفیت خانه‌های مستقل یا شبانه‌روزی این سازمان هم محدود است.

تعامل جدی بهزیستی و بلاتکلیفی ۱۸ساله‌ها

این قصه بیش از ۴هزار نوجوان در مراکز مختلف بهزیستی کشور است که به دلایلی طرح فرزندخواندگی شامل حالشان نشده و حالا چشم امید به بهره‌مندی از طرح فرزندان مستقل سازمان دارند. امیر در این‌باره می‌گوید: «چند سال است که شب و روز ندارم. دلم می‌خواهد زودتر درهای این مرکز باز شود و برای همیشه بروم پی آن زندگی که خودم دلم می‌خواهد.» پشت سرش را می‌خاراند و ادامه می‌دهد: «می‌دانی آبجی، نه اینکه اینجا بد باشد؛ نه، اما راستش از یک سنی به بعد آدم دلش می‌خواهد خودش صفر تا صد زندگی‌اش را دستش بگیرد. الان من و رامین (دوستش در مرکز نگهداری) به چنین سنی رسیدیم که دلمان استقلال می‌خواهد.» رامین کنارش ایستاده و صحبت‌های دوستش را اینطور تکمیل می‌کند: «درس خواندیم و از مکانیکی تا خیاطی یاد گرفتیم تا اگر مستقل شدیم مهارتی برای نان‌درآوردن بلد باشیم. پرونده درخواست خود برای دریافت وام ویژه فرزندان مستقل بهزیستی را به چند بانک تحویل دادیم تا کمی پول ودیعه خانه را جور کنیم اما بانک‌ها هم انگار سر ناسازگاری با ما که پشتی مثل پدر و مادر نداریم، دارند.»

استقلال به سبک دخترانه

ماجراهای استقلال فرزندان بهزیستی در بخش دختران نیز روایت های گوناگون دارد. سمیرا برخلاف نگار (یکی دیگر از دختران مرکز نگهداری) علاقه‌ای به زندگی در خانه‌های مستقل یا شبانه‌روزی بهزیستی که معمولا ۱۸ساله‌های بسیاری از مراکز نگهداری مربوط به سنین پایین به اتاق‌هایش راه می‌یابند، ندارد: «در این خانه‌های شلوغ، بیشتر از یک سال نمی‌توان سکونت کرد، پس، از اول به فکر اجاره‌کردن خانه باشم بهتر است.» مهرآفرین اما شرایط متفاوتی دارد که درباره آن توضیح می‌دهد: «نزدیک به ۵سال است مورد حمایت مالی خانواده‌ای مهربان هستم.»

کد خبر 845921 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سازمان بهزیستی فرزندآوری تهران

دیگر خبرها

  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • تربیت دینی در سایه‌سار حجاب
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند