Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مدیرعامل سازمان آتش نشانی برازجان  گفت: ساعت ۸:۵۰ صبح امروز (شنبه ۲۹ شهریور) وقوع انفجار و آتش سوزی در طبقه بالای مغازه‌ای در خیابان فردوسی شهر برازجان به آتش نشانی اعلام شد.

محمدعلی عباسی ادامه داد: پس از دریافت تماس دو گروه از همکاران ما  به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ساختمان بر اثر انفجار گاز به طور کامل تخریب شده و خسارات وارد آمده به مغازه زیرین و ساختمان‌های همجوار در حال بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی برازجان عنوان کرد: در این انفجار جوان ۲۹ ساله‌ای که در ساختمان ساکن بود، دچار آتش سوزی شدید شده و به بیمارستان سوانح سوختگی گناوه اعزام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی برازجان گفت: بررسی‌های اولیه نشت گاز را دلیل انفجار نشان می‌دهد اما جزییات بیشتر در دست بررسی است.

منبع: فکرشهر

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشت گاز انفجار گاز آتش نشانی انفجار منزل آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران

سید جلال ملکی روز چهارشنبه گفت: «ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش‌سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت‌زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: در محل مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی روی داده و بدلیل وجود مواد ضایعاتی و همچنین ظروف حاوی بنزین و حشره کش همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل روی داده است.

ملکی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.

وی علت این آتش‌سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد