Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه دیدار تعدادی از اعضای هیات مدیره فدراسیون صنعت نفت ایران با معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز (شنبه) برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس جمهور، در این جلسه پیشنهادات مطرح شده برای بهینه سازی مصرف انرژی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بهینه سازی مصرف انرژی از مهمترین ضرورت های کشور است که می تواند نقش سازنده ای در بخش های مختلف اقتصادی و آینده اقتصاد کشور ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه بهینه سازی مصرف انرژی می تواند به صیانت از ذخایر و منابع انرژی کشور کمک کند، افزود: بهینه سازی مصرف انرژی ظرفیت بزرگی است که در افزایش درآمدهای ارزی کشور و ایجاد فرصت های شغلی آثار مثبت زیادی را به همراه خواهد داشت.

جهانگیری با یادآوری اینکه خوشبختانه مصوبات خوبی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر آیین نامه های اجرایی این مصوبات نیاز به اصلاح داشته باشد، دولت آمادگی دارد پیشنهادات بخش خصوصی را در این خصوص مورد بررسی قرار دهد.

وی از اعضای هیات مدیره فدراسیون صنعت نفت ایران خواست اگر سازوکار یا پیشنهادات جدیدی برای فعال کردن طرح های مرتبط با بهینه سازی مصرف انرژی دارند، این پیشنهادات را به دولت ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه رییس هیات مدیره فدراسیون صنعت نفت ایران نیز گزارشی از عملکرد و فعالیت های این فدراسیون که از زیرمجموعه های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است ارائه کرد.

رییس هیات مدیره فدراسیون صنعت نفت ایران در این نشست همچنین پیشنهاداتی را برای هدایت نقدینگی به سمت صنعت نفت و نیز بهینه سازی مصرف انرژی مطرح کرد و از آمادگی بخش خصوصی فعال در حوزه انرژی برای همکاری با دولت در جهت انتشار اوراق سلف نفتی و اجرای طرح های بهینه سازی مصرف انرژی خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری بهینه سازی مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات سئو ارزان

آفتاب‌‌نیوز :

خدمات سئو به کلیه اقداماتی گفته می‌شود که بر روی وبسایت شما انجام شده و باعث بهبود جایگاه‌های وبسایت شما در نتایج موتور‌های جستجو مانند گوگل می‌شود برای درک بهتر این موضوع در ادامه مطلب بطور جزئی‌تر مفاهیم سئو و بهینه سازی را برایتان شرح داده ایم.

سئو چیست؟

بهینه سازی برای موتور‌های جستجو را سئو می‌گویند که در واقعیت مجموعه فعالیت‌هایی است که در طراحی و کدنویسی سایت، تدوین استراتژی محتوا، لینک سازی خارجی و همچنین تولید محتوا انجام داده می‌شود تا سایت شما در جایگاه بهتر و بهینه تری در موتور جستجوگر گوگل قرار بگیرد و مخاطبان زیادی از صفحه وبسایت شما بازدید کنند. Search Engine Optimization همان مخفف کلمه SEO است که در گذشته تنها معطوف به بهینه سازی سایت برای موتور‌های جستجو را داشته، اما امروزه بیشتر به این معنا است که ما برای رضایت مخاطبان سایت خود ارزش زیادی قائل هستیم.

فاکتور‌های زیادی روی سئوی سایت و تعیین جایگاه آن در موتور جستجوگر گوگل تاثیر دارد. تمام کلماتی که در متن یک محتوا به کار می‌برید تا لینک‌های ورودی که از سایت‌های دیگر بارگذاری می‌کنید، همچنین استاندارد بودن ساختار متن و محتوا و کدنویسی سایت همگی تاثیر زیادی روی موتور‌های جستجو و بهبود سئو دارند.

سئو داخلی (On Page SEO)

سئو داخلی یا درون صفحه در واقع به کنترل مستقیم کد‌ها و یا محتویات یک وبسایت می‌گویند که شامل همه متن ها، تصاویر، پیوند و ... می‌شود. به طور کلی باید بگوییم که هرچیزی را که در سایت خود قرار می‌دهید و آن‌ها را بارگذاری می‌کنید به آن سئو درون صفحه می‌گوییم. شما با کوچک‌ترین تغییرات در صفحه سایت می‌توانید روی سئو تاثیر بگذارید و نتایج جستجو گوگل را تغییر دهید. به همین دلیل به درستی انجام دادن سئو درون صفحه قبل از این که سئو بیرون صفحه انجام شود، اهمیت زیادی دارد.

سئو بیرون صفحه (Off Page SEO) چیست؟

همان طور که گفتیم سئو درون صفحه برای توسعه وبسایت با کنترل مستقیم بالا انجام می‌شود، اما برخلاف آن، سئو بیرون صفحه شامل تمام ارتقا‌هایی می‌شود که در خارج از صفحه انجام می‌گیرد. در واقع هر چیزی که می‌تواند در به دست آوردن رتبه بندی سایت شما کمک کننده باشد. سئو بیرون صفحه بیشتر مربوط به زمانی می‌شود که شما از سایت‌های دیگر کمک می‌گیرید؛ یعنی زمانی که به یک سایت دیگر لینک می‌دهید تا مخاطبان آن، از شما بازدید کنند. در این صورت با روش‌هایی که در خارج از وبسایت انجام می‌گیرد، به بهینه سازی موتور جستجو کمک می‌شو. سئو خارجی یا همان درون صفحه یک فرایند نا محدود است که به واسطه مهندسان برای به دست آوردن لینک کنندگان کنترل می‌شود.

سئو فنی چیست؟

سئو فنی در واقع بهینه سازی‌هایی است که برای خزیدن بهتر موتور‌های جستجو در سایت انجام می‌گیرد. سئو تکنیکال یا همان فنی به تمامی جوانب فنی یک وب سایت می‌پردازد و مواردی همچون هاست، سرعت وب سایت، نقشه ایکس ام ال، ربات و همچنین ده‌ها استراتژی دیگر که می‌توان در این سئو پیاده سازی شود. سئو فنی این امکان را به موتور‌های جستجو خواهد داد تا کیفیت وب سایت شما را در زمانی که به سایتتان قرار است هدایت شوند، ارزیابی کنند.

سئو محلی چیست؟

سئو محلی هم معمولا برای یک منطقه و یا محله خاصی انجام می‌شود. از آن جایی که سئو معیار‌های مختلفی دارد، یکی از مهم‌ترین معیارهایش کلمه کلیدی است. اگر در متن محتوای خود خلاق باشید و آن را برای کلمه کلیدی بهینه کنید، مطمئن باشید بازدید کنندگان زیادی به سمت سایت شما هدایت خواهند شد. استفاده از متا تگ و همچنین تصاویر مربوط به متن می‌تواند تاثیر زیادی در سئو داشته باشد.

سئو کلاه سفید (White Hat) چیست؟

سئو کلاه سفید یک اصطلاح رایج بین سئوکاران است که به مجموعه روش ها، تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی که از قوانین و راهنمایی‌های موتور‌های جستجو تبعیت می‌کند، می‌گویند. البته این موضوع به معنای فریب دادن یا دستکاری کردن موتور‌های جستجو و یا مخاطبان سایت نیست. اتفاقا سئو کلاه سفید را به عنوان سئو اخلاقی می‌دانند که اجرای بلند مدت دارد و از دستورالعمل‌ها و سیاست‌های صحیح برای این که رتبه بهتری در سایت به دست آورد، استفاده می‌کند.

سئو کلاه سیاه (Black Hat) چیست؟

سئو کلاه سیاه به مجموعه دستوراتی اشاره دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری‌های الگوریتمی موتور‌های جستجو برای به دست آرودن رتبه بالاتر در گوگل انجام می‌گیرد. باید بدانید که سئو کلاه سیاه جز روش‌های غیر اخلاقی محسوب می‌شود و هیچ موتور جستجوگری آن را تایید نمی‌کند. به کارگیری این روش ممکن است پیامد‌های بدی همچون خارج شدن از فهرست پایگاه داده برای همیشه داشته باشد. شاید روش سئو کلاه سیاه باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود، اما می‌تواند باعث جریمه شدن ادمین سایت و یا حذف کامل از فهرست داده‌ها در موتور‌های جستجوگر هم شود.

خدمات سئو ارزان (سئو سایت ارزان)

خدمات سئو ارزان برای وبسایت‌هایی مناسب بوده که در حوزه‌های کم رقابت‌تر فعالیت می‌کنند و می‌توانند با کم‌ترین هزینه سایت خود را سئو یا بهنیه سازی کنند. البته برای استفاده از خدمات سئو ارزان می‌توان کلمات یا صفحات کمتری را برای شروع سئو کرد تا هزینه کم تری را تقبل کنید.

برای استفاده از خدمات seo ارزان می‌توانید از شرکت‌هایی مانند میلان استودیو https://milanstudio.agency/ ، سئو کار، سئو ایران، دی ام روم و دیگر شرکت‌ها در این زمینه کمک بگیرید

دیگر خبرها

  • خدمات سئو ارزان
  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • جای خالی مبحث ۱۹ در ساختمان‌سازی
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • رونمایی از پویش «با انرژی»
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف انرژی چگونه به جهش تولید و اقتصاد کمک خواهد کرد؟
  • خطر بیخ گوش ماست
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • رمضان؛ بهترین فرصت برای تغییر و تحوّل‌