Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@10:31:29 GMT

استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر صدرا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۸۹۹

استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر صدرا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در هفته‌های گذشته بر اساس اعلام دستگیری دو نفر از اعضای شورای شهر صدرا به جرم فساد از سوی رئیس کل دادگستری استان فارس و همچنین دو تن دیگر از اعضا به دلیل فراهم کردن مقدمات فساد و مشارکت در جرم، پرونده اکنون تحت نظارت قضایی از سوی بازپرس ویژه است.

در این راستا دیگر اعضای شورای شهر صدرا نیز طی نامه‌ای به فرمانداری شهرستان شیراز از سمت خود استعفا کردند و در این نامه آمده است که در راستای ایجاد رفاه عمومی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه پایدار شهری ،صدرا به شیراز الحاق شود، خبرگزاری فارس نسبت به صحت و سقم این موضوع، ماجرا را از مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمت، دریافت نامه استعفای اعضای شورای شهر صدرا از سوی فرمانداری شهرستان شیراز را تایید کرد و به خبرنگار فارس گفت: فرماندار شیراز پس از دریافت استعفانامه اعضای شورا شهر صدرا، اعضا را به فرمانداری احضار کرده‌است که فردا یکشنبه پس از برگزاری جلسه و بررسی موضوع، نتیجه اعلام خواهد شد.

در این نامه‌ که به امضای اعضای مستعفی رسیده است ضمن درخواست استعفا پیشنهاد کرده‌اند که شهر صدرا به شیراز الحاق شود.که بر این اساس و در صورت الحاق، وجود شورا و شهرداری مستقل برای صدرا منتفی خواهد شد.

صدرا در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری شمال غرب شیراز اوایل دهه ۱۳۷۰ برای سکونت افراد در نزدیکی کلانشهر شیراز بنا نهاده شد و بنا بر اعلام مسوولان این شهر جدید، هم‌اینک بیش از یکصد هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر صدرا استعفا فرمانداری شیراز اعضای شورای شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی منجر به قتل در روستای باقرآباد شهر کرمان، فورا ماموران انتظامی پاسگاه به همراه قاضی ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر  شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آن ها شکل می‌گیرد، ۲ نفر از آن ها با ضربات ناشی از سلاح سرد دچار جراحت شدید شده که یکی از آن‌ها که حدود ۱۹ ساله داشته در بیمارستان جان خود را از دست است.

سرهنگ پورامینایی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع، ماموران توانستند در کمتر از ۳ ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل، کنترل نکردن خشم ضارب بوده است، گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • کشف یک گور دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «الشفاء»
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • (ویدئو) افشای جنایت جدید رژیم صهیونیستی؛ کشف گور دسته جمعی در غزه
  • حماس: جنایات اشغالگران در بیمارستان شفا، جنایاتی جنگی است
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • راه اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به شیراز