Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:39:07 GMT

مردم به سمت مرزهای عراق نروند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۹۷۷

مردم به سمت مرزهای عراق نروند

زینلی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کشور عراق با حضور زائران سایر کشورها، برگزار نمی شود، گفت: تمام مرزها به سمت عراق بسته است و مردم برای ورود به عراق به سمت مرزها نروند.

«علیرضا زینلی»، ضمن آرزوی قبولی تمامی عزاداری مردم استان فارس با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کشور عراق با حضور زائران سایر کشورها، برگزار نمی شود، در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: امید است با حذف ویروس کرونا در سال آینده شاهد برپایی این راهپیمایی بزرگ و صلح آمیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حج و زیارت فارس با اشاره به اینکه تمام مرزها به سمت عراق بسته است و مردم برای ورود به عراق به سمت مرزها نروند، تاکید کرد: در روز اربعین حسینی همه دعا کنیم که به زودی این ویروس از جهان رخت بربندد تا شاهد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین در کشور عراق باشیم.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موکب اربعین حج و زیارت فارس ویروس کرونا زائران اربعین حسینی اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کرونا شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!