Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:21:17 GMT

اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری حداکثر تا ۳۱ شهریور

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۱۵۳

اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری حداکثر تا ۳۱ شهریور

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، کنکور سراسری ۹۹ با رقابت بیش از یک میلیون داوطلب در روزهای ۲۹ مرداد تا اول شهریورماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و زمان اعلام نتیجه اولیه این آزمون در قالب کارنامه در هفته اول مهرماه اعلام شده بود.

فاطمه زرین آمیزی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد که نتیجه اولیه کنکور سراسری در قالب کارنامه قبل از شروع مهرماه و تا پایان شهریورماه جاری به اطلاع داوطبان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، تعداد افراد مجاز به انتخاب رشته و اسامی نفرات برگزیده همزمان با انتشار کارنامه به اطلاع داوطلبان می رسد. در این آزمون ۱۵۴ هزار نفر پذیرفته می شوند و بعد از انتشار کارنامه، داوطلب در بازه زمانی مهرماه که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد، امکان انتخاب رشته دارد.

کنکور سراسری ۹۹ با همه کش و قوس های فراوانی که به علت شیوع کرونا در کشور به دنبال داشت، توانست رضایت بالای ۹۰ درصدی داوطلبان را کسب کند.

نتیجه نهایی این آزمون نیز در روزهای پایانی مهرماه منتشر می شود.

برچسب‌ها آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور کنکور پروندهٔ خبری آزمون‌های سراسری در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور کنکور آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور کنکور اخبار کنکور کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ لینک www.azmoon.org

زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کد رشته محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

کد خبر 745152

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ لینک www.azmoon.org
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • ضرورت مدیریت اضطراب کنکور در روز‌های منتهی به آزمون سراسری
  • تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه در کنکور سراسری مشمول مجازات می‌شود
  • استفاده از ابزارهای ممنوعه در کنکور سراسری مشمول مجازات می‌شود