Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@06:39:36 GMT

سردار سلیمانی درگذشت مادر شهیدان اعتدالپور را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۱۵۷

سردار سلیمانی درگذشت مادر شهیدان اعتدالپور را تسلیت گفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی، درگذشت مادر مکرمه شهیدان سرافراز «اعتدالپور» را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی، درگذشت مادر مکرمه شهیدان سرافراز «علی اصغر، جمشید و محمدعلی اعتدالپور» را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده محترم و معزز شهیدان اعتدالپور

سلام علیکم بما صبرتم

با نهایت تأسف و تألم، خبر درگذشت مادر فداکار و صبور شهیدان والامقام «علی‌اصغر، جمشید و محمدعلی اعتدالپور» را دریافت نمودم.

گرچه از دست دادن اسوه‌های مقاومت و فداکاری، که با تأسی از الگوی منحصر به فرد صبر و استقامت، حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) در پیروی از ولی فقیه زمان خود ذره‌ای تردید نکردند، ضایعه‌ای بس ناگوار است اما بندگان صالح خدا بر اساس آموزه‌های قرآن کریم در مقابل طوفان حوادث و مصائب با صبر و شکیبایی تسلیم تقدیر و مشیت الهی‌اند (وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ، الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ).

دامان پاک و مطهر ایشان مهد پرورش و تربیت فرزندانی جان بر کف و شایسته همچون آن شهیدان بزرگوار بوده است و به فضل خدا با شهیدان عزیز و بزرگوارش محشور و نزد خدای شهیدان مأجور خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت درگذشت جانسوز این مادر صابر و فداکار، علو درجات معنوی و روحانی برای شهیدان و شهیده والامقام و رحمت و غفران الهی برای آن فقیده سعیده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت می‌نمایم.»

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: درگذشت مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد