Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به رئیس جمهور امریکا هشدار داد: وعده انتقام ما از شهادت سردار سلیمانی؛ قطعی، جدی و واقعی است.
به گزارش خرداد، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز در مراسم صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی کل سپاه تاکید کرد: آقای ترامپ از انتقام ما شک نکنید زیرا کاملا قطعی و جدی است.
وی افزود: ما اهل شرف و جوانمردی هستیم و جوانمردانه و عادلانه انتقام می‌گیریم به همین علت هم بود که در عین الاسد سربازان شما را هدف قرار ندادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرلشکر سلامی افزود: ما کسانی را هدف قرار می‌دهیم که در شهادت سردار بزرگ سپهبد حاج قاسم سلیمانی مستقیم یا غیرمستقیم نقش داشتند.
فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به دولتمردان امریکا افزود: شما فکر می‌کنید ما در قبال خون برادر شهیدمان یک سفیر زن را در آفریقای جنوبی می‌زنیم؟
سردار سلامی همچنین تصریح کرد: امریکایی‌ها بدانند هر کسی را که در ماجرای ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی نقش داشته است، می‌زنیم و این یک پیام جدی است.
فرمانده کل سپاه گفت: شما در حالی که به شدت گرفتار مشکلات داخلی خود هستید ما را تهدید به حمله هزار برابری می‌کنید، اما زمانی که عین الاسد را زدیم، فرض و پیش بینی ما این نبود که شما جواب نمی‌دهید، بلکه کاملا فرضمان این بود که پاسخ می‌دهید و همان موقع صد‌ها موشک را آماده شلیک کرده بودیم که اگر پاسخ دهید اهداف مورد نظر را ویران کنیم.
وی افزود: امروز هم همین است و اگر تار مویی از سر یک ایرانی کم شود، کرک و پشم شما را به باد می‌دهیم.
فرمانده کل سپاه گفت: این تهدید‌ها جدی است و ما جنگ لفظی نمی‌کنیم و همه چیز را به میدان عمل واگذار می‌کنیم.
مکانیزم ماشه چکانده هم شود گلوله ای نداردفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مطمئن هستیم اگر مکانیزم ماشه امریکا چکانده هم شود، گلوله‌ای از آن شلیک نخواهد شد.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی افزود: امروز امریکا از نظر سیاسی منزوی شده است و شما دیدید که در تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، امریکا فقط به دومینیکن متکی بود که البته نمی‌دانیم در جغرافیای سیاسی دنیا چگونه آن را پیدا کنیم.
وی گفت: ما امروز با پایان امریکا مواجه هستیم و همه مسلمانان با الهام از انقلاب اسلامی در برابر امریکا صف کشیده اند و جبهه‌ای وسیع ایجاد کرده اند و گام‌های حرکت امریکا کند و در برخی جا‌ها متوقف شده است.
فرمانده کل سپاه اضافه کرد: امروز وضع امریکا به گونه‌ای شده است که هیچ کس به امریکایی بودن افتخار نمی‌کند و شاهد هستیم که شعار‌های انقلاب اسلامی تا قلب امریکا پیش رفته است و از امریکا دود و آتش بلند است و تصویر فشار زانوی یک پلیس بر گلوی یک سیاه پوست و شکستن حرمت زنان سیاه پوست در خیابان‌های امریکا به چشم می‌خورد.
سردار سلامی افزود: ناتوانی امریکا در مدیریت یک بیماری همه گیر جهانی امروز جلوی چشم همگان قرار دارد و امریکا در مدیریت این بیماری در رده آخر جهان قرار گرفته است.
وی گفت: همه این‌ها به این خاطر است که در رهبری نظام امریکا حکمت و تدبیر وجود ندارد. برچسب ها: فرمانده سپاه ، ترور سردار سلیمانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: فرمانده سپاه ترور سردار سلیمانی فرمانده کل سپاه سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شاکرمی، فرمانده سپاه میهمان برنامه زمرد سیما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپاه پاسداران همواره در بزنگاه های مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا، نهضت آبرسانی، کمک به محرومان و همچنین اقدامات فرهنگی در خط مقدم و در کنار مردم بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم
  • (ویدئو) ماجرای احضار سفیر سوئیس به سپاه چه بود؟
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • سردار شاکرمی، فرمانده سپاه میهمان برنامه زمرد سیما
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟