Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@18:26:26 GMT

کمبود نیروی انسانی؛ چالش اساسی بیمارستان دامغان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۲۳۹

کمبود نیروی انسانی؛ چالش اساسی بیمارستان دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی بندرآبادی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: از دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود که در ماه‌های گذشته برای مقابله با کرونا ویروس در تلاش هستند، قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مشکلاتی ازنظر زیرساختی در حوزه درمان شهرستان دامغان وجود دارد که با برنامه‌ریزی اصولی باید برای رفع این چالش اقدام شود.

فرماندار دامغان بیان کرد: اکنون در دامغان بیماران کرونایی و غیرکرونایی در یک بیمارستان بستری می‌شوند که علی‌رغم رعایت تمام نکات بهداشتی و ایزوله بخش، اما این روند در افزایش ابتلا و شیوع این ویروس در این شهرستان تأثیرگذار است.

بندرآبادی تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی و کادر درمان یکی از چالش‌های اساسی در بیمارستان دامغان است که باید برای رفع چالش اقدام کرد.

وی ادامه داد: برگزاری مناسبت‌های مذهبی و دینی، پیشینه تاریخی در دامغان دارد و برگزاری روضه‌های خانگی در این شهرستان قابل‌توجه است.

فرماندار دامغان خاطرنشان کرد: باید به برگزاری آیین‌های مذهبی مردم احترام گذاشت؛ اما باید اقشار جامعه را نسبت به شیوع کرونا ویروس هوشیار کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انسانی بیمارستان درمان مدیریت بحران فرماندار دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور وارد دامغان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح آدینه در دومین روز سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان وارد شهرستان دامغان شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

وی روز گذشته برای سفر به استان سمنان در سمنان و شاهرود حضور داشت اما به اصرار مردم دامغان امروز را نیز در استان سمنان باقی ماند تا در جمع مردم دیار صد دروازه باشد.

دیدار مردمی و حضور در نماز جمعه از برنامه‌های سفر رئیسی در دامغان است.

کد خبر 6082186

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • رئیسی وارد دامغان شد
  • رییس جمهور وارد دامغان شد
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • رئیس جمهور فردا در دامغان خواهد بود
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است