Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کمساری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  این آزمون‌ها در رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی، گرافیگ رایانه‌ای، آواز جهانی و صفحه آرایی با حضور داوطلبان در قشم برگزار شد.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۲۸ شرکت کننده، ۱۰۵ شرکت کننده در آزمون جامع و ۲۳ نفر نیز در سی و یکمین آزمون ادواری مهارت های کار و دانش شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امتحان عملی این آزمون با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و آزمون نظری نیز روز جمعه به صورت برخط برگزار گردید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان برای حضور در این آزمون باید حداقل ٣٢ واحد و حداکثر ٤٤ واحد از دروس برنامه آموزش مهارتی رشته‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را سپری کرده باشند.

آزمون ادواری، آزمونی است که به صورت دوره ای و به منظور تعیین سطح مهارتی افراد و براساس استانداردهای مهارتی کار و دانش برگزار می شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم قشم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم قشم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است و مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمندان متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، امیر رجبی ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ با بیان این مطلب که خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی مسجد است، اظهار کرد: مساجد زمینه‌ساز رشد هنرمند متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بوده و بسیاری از سرودهای انقلابی، کارهای گرافیکی، نواها و جلوه‌های هنری انقلابی به منصه ظهور رسید و امروز نیز کانون‌های مساجد به عنوان متولی پیشگام ترویج و توسعه این فرهنگ در مساجد شناخته می‌شود.

وی افزود: ظهور و بروز فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد در سطح استان به خوبی دیده می‌شود و نسبت به کارهای نمایشگاهی، نمایشی، سرود در کانون‌های مساجد احساس غرور می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: آمادگی کامل برای همکاری بیش از پیش در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و در قالب ایده‌های مشترک این برنامه‌ها به صورت مکتوب ارائه شود تا بتوانیم تعامل‌های مورد نیاز در سطح‌های مختلف فراهم شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست، هدیه و لوح سپاس «کمال خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اهدا شد.

کد خبر 745560

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شیخ اجل ،سعدی شیرازی
  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند