Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدرضا پاکدل افزود: این سایت برای معلمانی است که در فروردین ماه بسته اینترنت دریافت نکرده اند و معلمانی که در فروردین ماه این بسته را دریافت کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و بسته سه ماهه اینترنت رایگان برای این عزیزان تمدید شده است.
وی بیان کرد، باتوجه به محدودیت زمان ثبت نام در سامانه، معلمان استان تا ۴۸ ساعت آینده برای ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

48

کد خبر 1434161

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین

طرح مهرآفرین به جهت جذب هزاران نیرو استخدامی تصویب شد یکی از سازمان‌هایی که از این جهت طرح جذب نیرو استفاده کرد آموزش و پرورش است، از طریق این طرح در جهت ارتقای کیفیت سطوح آموزشی افرادی را جذب می‌کند.

به گفته شهروند خبرنگار ایلامی ما با وجود اینکه بخشنامه اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین صادر شد، اما اکنون دیگر انجام نمی‌شود و متوقف شده است. با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، با وجود اینکه بخشنامه برای اختصاص کد استخدامی برای معلمان مهرآفرین به استان‌ها ابلاغ شده است، اما به یکباره از طرف آموزش و پرورش متوقف شد. بنده از استان ایلام پیام می‌دهم خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد