Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:27:40 GMT

به خاطر ورزش کار و کاسبی را کنار گذاشتم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۶۸۸

به خاطر ورزش کار و کاسبی را کنار گذاشتم

ایسنا/خوزستان بوکسور خوزستانی وزن ۶۹ کیلوگرم تیم‌ملی با بیان این‌که به خاطر ورزش و حضور در اردوهای تیم‌ملی، کار و کاسبی را کنار گذاشتم و اکنون از نظر مالی و شغلی نیاز به حمایت دارم، گفت: ‌تمام هم و غم من حضور در المپیک است و مسئولان باید پیگیر وضعیت ورزشکاران قهرمان و مدال‌آور خود باشند تا با دغدغه کمتر به تمرین بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص چگونگی روند تمریناتش، اظهارکرد: کم و بیش تمرین دارم و خوشبختانه اردوهای تیم‌ملی نیز آغاز شده است ولی به خاطر کرونا نفرات به فاصله به اردوی تیم‌ملی دعوت می‌شوند. آغاز اردوهای تیم‌ملی نوید خوبی است و می‌توانیم خیلی با انگیزه‌تر و با برنامه‌تر کار کنیم.

وی بیان کرد: گفته شده رقابت‌های جهانی که قرار بود اردیبهشت سال ۹۹ برگزار شود و به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد، سال آینده برگزار می‌شود که من نیز خودم را همچنان برای این مسابقات و کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنم. مثل قبل انگیزه دارم تا بتوانم به این سهمیه برسم. زمان زیادی تا این پیکارها باقی نمانده است و باید مصمم و با هدف کار کنیم. 

این بوکسور خوزستانی با گله‌مندی از نحوه حمایت‌ها، گفت:‌ یک ورزشکار که تمام زندگی خود را صرف ورزش حرفه‌ای می‌کند تا با مدال خود بتواند افتخاری برای استان و کشور باشد، نیاز به حمایت و دیده شدن دارد اما در مدت اخیر حتی یک مسئول از ورزش استان جویای حال من نبوده است.

وی عنوان کرد: تمام هم و غم من پرداختن به رشته بوکس و حضور در المپیک است. قبلا کار آزاد انجام می‌دادم اما وقتی به اردوی تیم‌ملی دعوت شدم، تمام کار و کاسبی را کنار گذاشتم تا تمام تمرکزم روی ورزش، حضور در المپیک و کسب مدال در این مسابقات باشد. منِ ورزشکار اکنون دغدغه مالی و اشتغال دارم زیرا بیکار هستم و در دوران کرونا شرایط سخت‌تر هم شده است. به هر حال خود مسئولان باید پیگیر وضعیت ورزشکاران قهرمان و مدال‌آور خود باشند و به آن‌ها رسیدگی کنند تا با دغدغه کمتر به تمرین بپردازند.

مقصودی در پایان نیز عنوان کرد: به هر حال من همچنان برای رسیدن به سهمیه المپیک با انگیزه تمرین می‌کنم ولی امیدوارم که مسئولان نیز توجه لازم را به ورزشکار خود داشته باشند تا مبادا در میانه‌های راه دلسرد شود و ورزش را رها کند.

انتهای پیام                                   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان بوكس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: مهدی الفتی، ملی پوش گلستانی ژیمناستیک با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک توانست سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کند.

قاسمعلی برزمینی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: مهدی الفتی، ملی‌پوش گرگانی ژیمناستیک ایران موفق شد با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

وی گفت: اولین بار است که یک ورزشکار رشته ژیمناستیک از ایران موفق به کسب سهمیه المپیک شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: مهدی الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

برزمینی ادامه داد: الفتی در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز با کسب نشان نقره نخستین نشان این بازی‌ها را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • کاسبی کپسولی
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا