Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق استقلال درباره نقل و انتقالات تابستانی و فعالیت‌های همراه با احمد سعادتمند در جذب بازیکنان صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل باشگاه استقلال سعی کرد از یک بازیکن قدیمی تیم که با نفرات جدید رفاقت دارد، برای چانه زدن در فصل نقل و انتقالات استفاده کند. آرش برهانی در همین زمینه توضیحاتی می دهد که در نوع خودش جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش برهانی گفت:

*آقای سعادتمند به من گفتند یکسری جوانان که مستعد هستند و سرمربیگری کار می‌کنند در آینده به باشگاه کمک کنند. قرار بر این بود که اگر مربی بادانشی در استقلال حضور پیدا کند بتوانم در کنارش کسب تجربه کنم.

آرش برهانی گفت:

*حقیقتا در مذاکرات با بازیکنان به هیچ عنوان دخالتی نداشتم ولی با چند نفر از قدیمی ها مانند فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی صحبت‌های داشتند که من به باشگاه انتقال دادم. آنها استقلالی بودند و دوست داشتند بمانند که من از آنها تشکر می‌کنم.

آرش برهانی گفت:

* گفتم که برای مبلغ و ریز قراردادها در جریان نیستم ولی مهم‌ترین کار این بود که تیم فصل قبل حفظ شود و اینطور هم شد. این یکی از مهم‌ترین اهداف بود و در آینده هواداران عزیز ثمره آن را می‌بینند. همین سال گذشته بود که نزدیک به یک تیم از استقلال جدا شدند و این نکته مثبتی است که با حضور آقای سعادتمند این اتفاق تکرار نشد. در حال حاضر فقط علی کریمی شرایطش نامشخص است که امیدوارم او هم قراردادش را دوباره تمدید کند.

آرش برهانی گفت:

* الان شما ببینید که قبلاً من قرارداد امضا می‌کردم با آن می‌شد خانه و ماشین بخرم اما الان طوری شده است که با این پول ها بازیکنان بتوانند نهایت یک ماشین خوب بگیرند و خانه را باید قرارداد دو یا سه ساله ببندند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرش برهانی استقلال آرش برهانی احمد سعادتمند استقلال آرش برهانی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی

به گزارش فدس آنلاین، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز