Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی اکبر موحدی‌پور روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: برخی نهادهای اداری در این شهرستان نیز به طور کامل مسقر نشده‌اند و شهروندان جغتای برای انجام امور مربوط به آن اداره‌ها باید به شهرستان سبزوار مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: فاصله بیش از ۸۰ کیلومتری مرکز شهرستان جغتای با سبزوار و مسافت حدود ۱۸۰ کیلومتری برخی روستاهای آن با این شهرستان و مخاطرات جاده‌ای تردد در این مسیر از عمده مشکلات مستقل نبودن برخی نهادهای دولتی شهرستان جغتای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه جغتای گفت: یکی از مطالبات مردم این شهرستان ارتقای ساختارهای اداری برای توسعه بیشتر جغتای و برطرف کردن مشکلات مردم است.
مرکز شهرستان ۴۸ هزار نفری جغتای در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
جغتای از بخشهای پیشین شهرستان سبزوار مهر ماه سال ۱۳۸۷ به شهرستان ارتقا یافت.

برچسب‌ها سبزوار دولت جغتای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار دولت جغتای سبزوار دولت جغتای اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «نبودن» ساخته علی مصفا در فیلیمو به نمایش درآمد اما نمایش موفقی نداشت. علی مصفا درباره پخش ناموفق فیلمش گفت: راستش من این بخش را اصلا بلد نیستم. فیلیمو هم اصلاً برای فیلم من تبلیغی نکرد. انگار اصلاً عمد داشت که فیلم را تبلیغ نکند.

او گفت: از آن‌ها پرسیدم که چرا تبلیغ نمی‌کنید؟ گفتند سیاست‌مان این است که فقط برای سریال‌های‌مان تبلیغ می‌کنیم اما واقعیت را نمی‌گفتند چون برای فیلم‌های دیگر تبلیغ می‌کردند. سرم منت گذاشتند که چون شما بودید این فیلم را پخش کردیم وگرنه فیلمی نبود که بخواهیم پخشش کنیم! ظاهراً از نگاه فیلیمو اگر روی این فیلم تبلیغ می‌کردند و می‌گفتند کارگردانش علی مصفاست، بیننده سراغش نمی‌رفت…

مصفا که در همان پلتفرم، در یک سریال بازی کرده است، گفت: آن سریال را به خاطر سروش صحت بازی کردم. فیلیمو کارشناسانی دارد که خیلی‌های‌شان دوستان خودم هستند. آن‌ها سعی می‌کنند استانداردسازی کنند و بگویند این سناریو مطابق این ملاک و معیار و متر برای شما کار می‌کند و آن دیگری کار نمی‌کند. آن‌ها معتقدند برای کارهای کمدی باید تبلیغ کنند نه کار من…

نشر اول: اندیشه پویا

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است