Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اعلام برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه های کانون پرورش فکری با رویکرد تقویت فرهنگ ایثار برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدجواد محمدی» امروز(29 شهریور» در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری لرستان، اظهار داشت: برنامه های کانون پرورش فکری با رویکرد تقویت فرهنگ ایثار و الگو سازی مناسب برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: تلاش می شود با معرفی سیره و منش شهدا و معرفی وقایع، کودکان و نوجوانان را با گنجینه دفاع مقدس آشنا کرد.

 

 وی افزود: در این راستا در همه مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان نمایشگاه های با هدف معرفی سیره و منش شهدا و ایثارگرای های شهدا، رزمندگان و ایثارگران دایر می شود.

 

محمدی بیان کرد: آثار برتر نقاشی و کتیبه‌های سفالی اعضای مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان در بستر فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

وی  همچنین از معرفی کتاب‌های انتشار کانون با موضوع دفاع مقدس خبرداد و افزود: قصه گویی، نقالی با موضوع دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی آماده اجرا و پخش در فضای مجازی بوده و کلیپ‌هایی از آثار اعضا نیز توسط مراکز تهیه و در کانال‌های خبری کانون لرستان در معرض دید قرار می‌گیرند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان ادامه داد: ساخت کاردستی‌های گل لاله به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، مسابقه ادبی و مسابقه هنری (نقاشی) مجازی و.. در همه مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

 

محمدی از برگزاری تئاتر ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: تئاتر با موضوع جنگ و دفاع مقدس با عناوین «فرکانس» و «کارنامه» روایت‌های از زندگی شهدای والا مقام و جنگ از سوی مرکز فرهنگی هنری شهرستان برگزار می شود.

 

وی افزود: همچنین در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشترینان ویژه برنامه «هفت روز هفت ستاره» با موضوع معرفی شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اظهار کرد: در بروجرد نقد و تحلیل داستان‌های کوتاه دفاع مقدس در انجمن ادبی اجرا خواهد شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرهنگ ایثار دفاع مقدس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته دفاع مقدس برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر علمی سیزدهمین همایش روانپزشکی کودک و نوجوان گفت: این همایش با تمرکز اصلی همایش تأکید بر تکامل، سایکوپاتولوژی و اختلالات رشد در قالب سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های بحث و گفتگوی علمی و سمپوزیوم در روز‌های ۴ تا ۷  اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجتمع همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت با مشارکت گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی در مشهد برگزار می‌شود.

دکتر عاطفه سلطانی فر افزود: در این همایش  ۱۳ پنل تخصصی با عناوین تاثیر انعطاف پذیری عصبی و ژنتیک بر رشد و تکامل عصبی، مداخله در بحران خودکشی کودک و نوجوان، نگاهی نو به اختلالات طیف اوتیسم در کودکی، بیش فعالی در کودکان و نوجوانان، تکامل عصبی  و روانشناختی کودکان و نوجوانان با بیماری‌های طبی مزمن، درمان با سلول‌های بنیادی در اختلالات تکامل عصبی کودکان و نوجوانان، مشکلات و مسائل صنفی روانپزشکان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

وی  گفت: همچنین در این کنگره ۹ سخنرانی با موضوعاتی، چون خدمات ارزیابی و بهبود تکامل در سال‌های ابتدایی دوران کودکی در جهان، نقش برنامه سلامت روانی اجتماعی نوجوانان در شناسایی و درمان اختلالات روانپزشکی نوجوانان، مکانیسم اثربخشی تمثیل در روان درمانی کودک، هنر فرزندپروری در اختلالات تکامل عصبی کودک و نوجوان، تأثیر تفاوت‌های فرهنگی در تشخیص گذاری اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی و مکانیسم شکل گیری هیجانات از دیدگاه سازنده گر ارائه می‌شود.

علاقمندان برای نام نویسی و دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.iacap.ir  مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد