Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:03:30 GMT

شرور سابقه‌دار نظرآباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۸۶۰

شرور سابقه‌دار نظرآباد دستگیر شد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: یکی از اوباش سابقه دار که به واسطه شرارت، عربده کشی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی تحت تعقیب مراجع قضائی بود، توسط پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ فرج اله اسدالهی گفت: در پی رصد فعالیت های اراذل و اوباش شناسنامه دار مشخص شد یکی از اوباش سطح دو شهرستان نظرآباد در یک درگیری دسته جمعی با عربده کشی و ایراد ضرب و جرح با سلاح سرد،  اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده و بلافاصله متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این مقام انتظامی با بیان این که به دلیل هیمنه پوشالی و ترس از این اوباش سابقه دار شکات موضوع را به پلیس اطلاع نداده بودند، اظهار کرد: ماموران با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای اطراف نظرآباد شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدالهی با اشاره به این که این شرور دارای چندین فقره سابقه کیفری از قبیل تهدید، مزاحمت ،حمل سلاح سرد و نزاع و درگیری است، بیان کرد: متهم که به تازگی با قرار کفالت از زندان آزاد شده بود، بدون عبرت گرفتن از اعمال ناشایست گذشته خود، به تکرار مزاحمت، درگیری و شرارت ادامه داده و باعث سلب آسایش عمومی شده بود .

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک، مزاحمت، درگیری و... را ازطریق سامانه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس گزارش و هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر و تشکر را از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس؛ سردارعلی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان خمیر در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر، شب گذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی و روستایی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۶۰ کیلو تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد نیز طی عملیاتی دیگر در شب گذشته ضمن شناسایی یک بارانداز و محل دپو مواد مخدر در یک منزل در این شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی از منزل مورد نظر ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و دو قاچاقچی دیگر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس بوده لازم است شهروندان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ و تلفن گویای ۱۲۸ به پلیس مبارزه با مواد مخدر گزارش کنند.

کد خبر 6084315

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب