Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران گفت: بر اساس سیاست های دولت برای حمایت از شرکت های دانش بنیان این بانک، اقدام به بازاریابی برای جذب حداکثری این گروه ازشرکت ها در خراسان جنوبی کرده و تا کنون 15 شرکت دانش بنیان دارای ظرفیت های صادراتی در این استان شناسایی شده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران،حسن رستگار مقدم با اشاره به تعامل نزدیک پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی و بانک توسعه صادرات ایران برای شناسایی شرکت های دانش بنیان صادرات محور، افزود: در پی نشست سه جانبه برای معرفی تسهیلات وخدمات جدیدبانک توسعه صادرات ایران در محل پارک علم و فناوری خراسان شمالی، فرآیند تامین مالی شرکتهای دانش بنیان برای مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته رئیس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران در ادامه پیگیری های این شعبه، پارک علم و فناوری 15 شرکت فعال دانش بنیان استان را به بانک معرفی کرد.
وی اظهار داشت : شرکت های معرفی شده در حوزه های بیوانفورماتیک و پزشکی مولکولی،تولید کودهای شیمیایی، تولید نانومواد پیشرفته، دستگاه های هوشمندساز، نرم افزار، آهن اسفنجی و ... فعالیت می کنند.

رستگار مقدم به اهمیت موضوع اعتبارسنجی شرکت های دانش بنیان اشاره و تصریح کرد: باتوجه به نوپا بودن شرکت های دانش بنیان لازم است در خصوص تدوین ساز و کار مشخص برای اعتبار سنجی این شرکت ها اقدام شود.
وی بیان داشت: برخی از شرکت های دانش بنیان شناسایی شده در استان خراسان جنوبی سالانه ظرفیت ارزآوری بالغ بر 20 میلیون دلار دارند.
رئیس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران با ذکر اینکه استان خراسان جنوبی جزو مناطق محروم بوده و مشمول اعمال نرخ ترجیحی در حوزه اعطای تسهیلات است، گفت: بانک توسعه صادرات ایران برای حمایت از شرکت های دانش بنیانی که تولید صادراتی ندارند اما در زنجیره صادراتی قرار دارند نیز تمهیداتی اندیشیده و تلاش می کند تا در مسیر حفظ توان تولید بنگاه های تولیدی، ایجاد اشتغال و جهش تولید نیز تسهیلات و خدمات خود را با نرخ ترجیحی ارائه کند

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک توسعه صادرات ایران شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند

خیام‌نکویی  معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی در نشست شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حدود ۲۵ میلیون تن انواع محصول کشاورزی در کشور تولید می‌شد که این مقدار در سال گذشته به ۱۳۳ میلیون تن رسید.

وی بیان کرد: با وجود افزایش جمعیت کشور از ۳۶ میلیون در سال ۱۳۵۷ به حدود ۹۰ میلیون، ۸۰ درصد مواد غذایی مورد نیاز کشور حاصل تلاش کشاورزان ایرانی است و بقیه مواد غذایی مورد نیاز با خروج ۱۴ تا ۱۶ میلیون دلار ارز و خرید از کشورهای دیگر تامین می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در بخش کشاورزی باید به جایگاهی برسیم که همه مواد غذایی مورد نیاز داخل را تولید کنیم و علاوه بر آن، گوشه چشمی هم به صادرات داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان
  • سهم ۲۵ درصدی تجدیدپذیر‌ها از ظرفیت صادراتی برق کشور