Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری،  براساس این برنامه‌ حمایتی رساله‌های کاربردی که در مقطع دکتری در زمینه‌های ژن درمانی، ایمونوسل تراپی، مهندسی بافت، سلول ‌درمانی و فرآورده‌های سلولی و تجهیزات فنی حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، تدوین شده باشند، در صورت انتخاب توسط کارشناسان ستاد، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت از رساله‌های کاربردی مقطع تحصیلی دکتری، یکی از بسته‌های حمایتی طراحی شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است تا علم و دانش، تولید شده در دانشگاه به سمت تجاری‌سازی راهبری شود. در این راستا ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری از رساله‌های مقطع دکتری حمایت می‌کند.

کاربردی بودن، ارائه راهکاری فناورانه و علمی برای یکی از چالش‌ها و نیازهای این حوزه و انطباق با اهداف و سیاستگذاری‌های ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، از جمله معیارها و شاخصه‌ها برای دریافت این حمایت است.

همچنین پروپوزال‌های ارائه شده در حوزه‌های اعلام شده باید از اول مهرماه سال گذشته تا ۱۵ مهر ماه امسال در یکی از دانشگاه‌های کشور مصوب شده و مشمول شرایط آیین‌نامه نیز باشند.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با تشکیل یک شورای پژوهشی بر اساس قوانین و شاخصه‌های اعلام شده، رساله‌های ارسالی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

در پایان رساله‌های منتخب تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال حمایت می‌شوند. علاقه‌مندان تا ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند با مراجعه به سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، از جزئیات و ثبت‌نام در این طرح اطلاع کسب کنند.

برچسب‌ها سلول درمانی پایان نامه دانشجویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلول درمانی پایان نامه دانشجویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سلول درمانی پایان نامه دانشجویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخبار کنکور توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 کارنامه اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان مجاز باید از روز شنبه اول اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

گزینش نهایی در هر یک از کدرشته محل‌های آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ از بین داوطلبانی صورت میگیرد که واجد ۴ شرط هستند.

۱. بر اساس اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.

۲. نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی در زمان مقرر اقدام کنند.

۳. حد نصاب نمره علمی لازم را در کدرشته محل‌های انتخابی کسب کرده و برای مرحله دوم (مصاحبه) و بررسی سوابق علمی و پژوهشی آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده باشند.

۴. در مرحله دوم مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در یک یا چند دانشگاه شرکت و حدنصاب نمره این مرحله را در کد رشته محل‌های انتخابی کسب کنند.

همچنین داوطلبان آزمون دکتری باید بدانند که پذیرش نهایی در هر کدرشته محل مطابق ظرفیت در هر یک از سهمیه‌های مصوب و پس از تأیید صلاحیت‌های عمومی انجام میشود.

 سهمیه‌های رزمندگان و ایثارگران و مربیان مطابق ضوابط مندرج در صفحات ۱۸ تا ۲۱ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون (شماره ۱) و صفحه ۱۰ این دفترچه راهنما اعمال میشود.

 دفترچه راهنما نیز از لینک زیر قابل مشاهده است:

 

https://www۸.sanjesh.org/download/۱۴۰۳/phd/cs/NOETCSphd۱۴۰۳_v۱.pdf

مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی مرحله دوم ازمون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم تحقیقات و فناوری به صورت حضوری انجام خواهد شد.

دانشگاه‌ها و مؤسسات مجری مقطع دکتری چگونگی تشکیل پرونده داوطلبان، زمان و مکان برگزاری آزمون نحوه مصاحبه علمی یا برگزاری آزمون تخصصی را از طریق درگاه اطلاع رسانی خود به داوطلبان

اعلام خواهند کرد.

آزمون (مصاحبه) و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در مؤسسه برای هر داوطلب صرفاً یک بار انجام میشود و عدم مراجعه داوطلبان در مرحله دوم آزمون به منزله انصراف آنان تلقی شده و برگزاری مجدد مرحله دوم

مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی برای آن دسته از داوطلبان که در این مرحله شرکت نکرده‌اند امکان پذیر نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری
  • کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها