Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@15:51:43 GMT

ادعای عجیب پیشکسوت پرسپولیس درباره آرسن ونگر

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۹۰۰

ادعای عجیب پیشکسوت پرسپولیس درباره آرسن ونگر

حسین عبدی می‌گوید «وبینار آرسن ونگر اتفاق خوبی بود اما بهتر است این وبینارها با موضوع مشخصی برگزار شود تا به جزئیات بیشتری پرداخته شود».

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برگزاری وبینار تخصصی فوتبال با حضور آرسن ونگر برای بیش از ۵۰۰ نفر از مربیان ایرانی، تجربه متفاوتی به حساب می‌آمد که روز چهارشنبه هفته گذشته انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونگر به طرح برخی موضوعات کلی پرداخت و تعدادی از مربیان داوطلب، سؤالاتی را از او مطرح کردند. این کلی‌گویی و نبودن محوری کلی برای طرح موارد مختلف باعث شد که مواردی مطرح شود در زمینه بهتر شدن وبینارهای این چنینی. مواردی مثل مطرح شدن سؤالات جزئی که بتواند بحث‌های مطرح شده را در مسیرهای بهتری هدایت کند. حسین عبدی ، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران، یکی از افرادی است که در این وبینار شرکت داشته و درباره مطالب مطرح شده در وبینار به خبرنگار ایران ورزشی می‌گوید:

«ببینید برگزاری این وبینار به طور کلی اقدام خوبی بود. باید به این نکته اشراف داشت که مطرح کردن همه مسائل در یکی، دو ساعت کار سختی است و نمی‌توان در یک وبینار دو ساعته، وارد جزئیات برخی مفاهیم شد چون مفاهیم متفرقه زیاد است. موضوع خاصی برای وبینار مشخص نشده است و اگر مدرس بخواهد وارد جزئیات شود، بحث پراکنده می‌شود. درست است که مفاهیم مطرح شده در این وبینار بسیار کلی بود اما شروع این حرکت در مجموع اتفاق خوبی به حساب می‌آید.»

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره آن‌چه می‌تواند اثرگذاری وبینارهای این‌چنینی را بیشتر کند، این‌طور توضیح می‌دهد:

«در چنین وبینارهایی بهتر است موضوع خاصی در نظر گرفته شود تا درباره آن موضوع خاص، جزئیات بیشتری مطرح شود. اگر موضوع خاصی در نظر گرفته شود و در آن موضوع خاص ۱۰ وبینار برگزار شود، آن وقت می‌توان به طور کامل و با جزئیات بیشتر به موضوع مطرح شده پرداخت. ضمن این‌که مربیان هم معمولاً بیشتر به جزئیات علاقه‌مند هستند یا به عنوان مثال در یک موضوع خاص دوست دارند نظر شخصی مثل ونگر را بدانند نه کلیت آن بحث را.»

او همچنین به این نکته اشاره می‌کند:

«به نظر من برگزاری چنین وبینارهایی می‌تواند حتی با آدم‌های خیلی موفق هم نباشد. ما می‌توانیم افراد شکست‌خورده را هم به برگزاری وبینار دعوت کنیم تا از تجربه شکست‌هایش بگوید و تجربه‌ای که در راستای این شکست‌ها کسب کرده است.»

حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان معتقد است که هزینه‌های فدراسیون فوتبال برای برگزاری چنین وبینارهایی را باید به چشم سرمایه‌گذاری ببینیم:

«البته که فیفا و ای‌اف‌سی برنامه‌هایی برای توسعه فوتبال در منطقه دارند و اگر فدراسیون فوتبال گفته است که این وبینار به صورت رایگان برگزار شده، احتمالاً در راستای همین برنامه‌ها بوده است اما حتی اگر فدراسیون فوتبال برای برگزاری چنین برنامه‌هایی خرج کند، نباید این خرج را هزینه بدانیم، چون در واقع این یک سرمایه‌گذاری است و هرچقدر برای این موارد سرمایه‌گذاری کنیم، باز هم کم است.»

حسین عبدی درباره سؤالی که خودش در این وبینار مطرح کرده، می‌گوید:

«سؤال من از ایشان مربوط به موضوعی تکنیکال بود که شاید پاسخ آن را به طور کلی، خیلی از ما می‌دانستیم اما من دوست داشتم در این زمینه نظر ایشان را هم بدانم. خود من در انگلیس تحصیل کرده‌ام و یک سال تمام درباره این موضوع بحث می‌کردیم. من از ایشان پرسیدم وقتی در یک هفته یک یا دو بازی داریم، روزهای تمرین را باید چگونه و با چه شدتی تنظیم کنیم؟ که در پاسخ به این سؤال هم به مسائل کلی اشاره کردند. در مجموع اما این وبینار اتفاق خوبی بود که اگر با موضوع خاصی پی‌گیری شود، بهتر هم می‌تواند باشد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرسن ونگر حسین عبدی آرسن ونگر حسین عبدی فدارسیون فوتبال موضوع خاصی حسین عبدی مطرح شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب یک عضو استقلال | شما علم غیب داشتید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از پیروزی‌های یک بر صفر پرسپولیس و استقلال برابر ملوان و آلومینیوم اراک، بساط بیانیه‌پراکنی بین ۲باشگاه حسابی پهن شد و هر دو ساعت یک‌بار یک تیم به آن یکی حمله می‌کرد. در این میان اما مسئولان استقلال وسط یکی از بیانیه‌هایشان ادعای بسیار عجیبی مطرح کردند؛ اینکه رضا عادل، داور بازی با آلومینیوم قصد نداشته گل گوستاوو بلانکو را تأیید کند، اما بعد از اعلام کمک‌داور ناچار به انجام چنین کاری شده است.

اولا که عالم و آدم می‌دانند تشخیص عبور توپ از خط بر عهده کمک‌داور است، وگرنه داور چطور از وسط زمین باید صحنه را ببیند؟ ثانیا آیا شما علم غیب دارید که از افکار قاضی میدان هم رازگشایی می‌کنید؟ به‌خاطر رقابت بر سر فتح یک جام، چه چیزهای عجیبی که نمی‌بینیم و نمی‌شنویم!

کد خبر 844522 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • استوری تند و تیز پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، قابل توجه تیم سوگلی + عکس
  • ادعای عجیب یک عضو استقلال | شما علم غیب داشتید؟