Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@01:47:39 GMT

گل‌محمدی برد پرسپولیس را به چه کسی تقدیم کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۶۹۲۷

گل‌محمدی برد پرسپولیس را به چه کسی تقدیم کرد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم، ولی به هر صورت برای کسب این سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر برابر التعاون اظهار داشت:

این برد را به هواداران مان تقدیم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنانم هم برای تلاش مضاعفی که به خاطر کسب سه امتیاز داشتند، تبریک می‌گویم.

وی افزود:

بازیکنانمان با جان، دل و غیرت بازی کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم. در کار دفاعی توانستیم فضا را از حریف بگیریم و هیچ موقعیتی به التعاون ندادیم. در کار هجومی هم زمانی که صاحب توپ بودیم و هم در انتقال توپ و ضدحمله‌ها خوب ظاهر شدیم.

یحیی گل‌محمدی  سرمربی پرسپولیس تصریح کرد:

هرچند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم، ولی به هر صورت برای کسب این سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم. هنوز صعودمان قطعی نشده و دیدار‌های مهم دیگری را پیش رو داریم که باید روی آن‌ها تمرکز کنیم تا بازی‌های خوبی را انجام بدهیم.

گل محمدی درباره دلیل غیبت احمد نوراللهی در بازی با التعاون گفت:

بازی‌ها خیلی فشرده است و سعی کردیم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم. نیمکت نشینی نوراللهی هم به همین خاطر بود. تورنمنت سختی با شرایط خاصی را پشت سر می‌گذاریم و باید هر سه روز یک بار بازی کنیم. این موضوع کار را برای بازیکنان و کادر فنی سخت کرده است. باید تا جایی که می‌شود به بازیکنان استراحت بیشتری بدهیم.

وی درباره غیبت مهدی بن عطیه در بازی الدحیل مقابل پرسپولیس توضیح داد:

شکی نیست بازیکن خوب و تاثیرگذاری در تیمش است، اما تمام تمرکزمان روی تیم بزرگ الدحیل است که بازیکنان زیاد خوبی دارد. به کلیت تیم حریف فکر می‌کنیم؛ نه به اینکه بن عطیه مقابل مقابل پرسپولیس قرار نمی‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم