Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید شاهرخی با بیان اینکه شرایط استان همدان در شیوع کرونا نسبت به میانگین کشوری بهتر است گفت: اما روند آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایشی است و همه باید رعایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: اعضای ستاد استانی کرونا از روز اول تاکنون زحمات و تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت استان و آمار دانشگاه علوم پزشکی، شرایط همدان نسبت به میانگین کشوری در وضعیت بهتری قرار دارد گفت: اما روند آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایشی است و همه باید رعایت کنند.

وی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی، توسط مردم و دیگر اقشار جامعه، از ۸۲ درصد به ۶۲ درصد کاهش یافته است افزود:  مردم هم‌چنان از ماسک استفاده کنند، فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت و، نکات بهداشتی را انجام دهند.

شاهرخی با تاکید براینکه برنامه‌ها و طرح‌های جدیدی با جدیت بیشتر در دستور کار کمیته‌‌های ستاد استانی قرار گیرد گفت: کادر بهداشت و درمان علی‌رغم مشکلات و مسائل بسیار، همچنان با فداکاری، محافظان سلامت مردم هستند.

۵ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند مردم باید رعایت کنند

وی با اعلام اینکه ۵ شهرستان در استان همدان در وضعیت قرمز قرار دارند و برای عبور از این شرایط باید پروتکل ها را دقیق اجرا کنیم افزود:  نظارت‌های بیشتری بر پایانه‌‌های حمل و نقل در سطح استان انجام شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه  بازررسی‌ها از امکان عمومی با جدیت بیشتر انجام و با متخلفین برخورد جدی و قانونی شود گفت: فرمانداران نسبت به بررسی شرایط شهرستان ها و انجام مصوبات ستاد و کنترل شرایط اقدام کنند

وی با اشاره به اینکه  ضرورت مراقبت از سلامت دانش آموزان مدارس در اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گیرد ادامه داد: اشکالات و نواقص برنامه "شاد" هرچه سریع‌تر در استان حل شود تا دانش‌آموزان از آن بهره‌مند شوند و آموزش و پرورش استان به تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری اکتفا نکند و کلاس‌های آنلاین را نیز برگزار و از ظرفیت اولیای دانش آموزان برای همراهی و همکاری بیشتر استفاده شود‌.

شاهرخی در پایان با بیان اینکه  تاکید ستاد ملی بر عدم برگزاری راهپیمایی اربعین است و در استان همدان نیز، هیچ‌گونه برنامه‌ای برای اربعین امسال انجام نخواهد گرفت افزود: در جهت رعایت پروتکل ها، امکان اسکان و پذیرایی در استان همدان برای زائرین وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین

                                                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ داریوش امانی در نشست هماهنگی اربعین حسینی مرز مهران اظهار داشت: سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری بویژه ترمینال برکت و پایانه شهید سلیمانی، سایبان‌ها ، دوربین‌ها و تجهیزات برای خدمات رسانی به زائران در استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم اربعین امسال را با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار کنیم افزود: پیگیر واردات اتوبوس با توجه به کمبود ناوگان هستیم چرا که در حوزه حمل و نقل غیر از ایام اربعین برخی استان‌ها مثل ایلام با مشکل مواجه هستند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه عنوان کرد: سال گذشته بصورت میانگین بیشترین معطلی زائران برای انتقال ۲ ساعت بوده که امسال تلاش میکنیم این میانگین کاهش یابد.

امانی همچنین اضافه کرد: امسال با دولت عراق مذاکرات خوبی برای استقبال از سایر مرز‌های زمینی کشور غیر از مرز مهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود