Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@01:21:05 GMT

ستاره پرسپولیس به شماره پیراهنش رسید!

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۱۲۴

ستاره پرسپولیس به شماره پیراهنش رسید!

بشار رسن با گل حساسی که در برابر التعاون به ثمررساند تعداد گل های خود را با پیراهن پرسپولیس به عدد جالبی رساند!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پنالتی حساس پرسپولیس برابر التعاون را بشار رسن ستاره عراقی سرخ ها با اعتماد به‌نفس بالایی به گل تبدیل کرد تا تک گل 3 امتیازی او پیروزی دلچسبی را برای شاگردان یحیی گل محمدی رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این گل، بشار تا به امروز در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس موفق به گلزنی نشده بود و این گل، گل اول او در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس محسوب می شد.

با در نطر گرفتن 3 گلی که بشار در ادوار مختلف لیگ برتر برای سرخ ها به ثمر رسانده است و گلزنی او در نیمه نهایی جام حذفی در برابر استقلال، تعداد گل های او به عدد 4 رسید و جمعه شب پس از گلزنی بشار از روی نقطه پنالتی در لیگ قهرمانان آسیا در برابر التعاون، تعداد گل های رسن برای پرسپولیس به شماره پیراهنش در این تیم یعنی 5 گل رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا گلزنی بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه فرهیختگان، آنطور که در نمودار آمده، طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳درحالی تعداد شرکت‌های زیان‌ده در لایحه و قانون بودجه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب ۲۵ تا ۱۷ مورد ذکر شده که عملکرد واقعی شرکت‌ها نشان می‌دهد در آن سال‌ها برخلاف پیش‌بینی قانون بودجه تعداد شرکت‌های زیان‌ده به ترتیب ۱۱۰ و ۱۵۰ شرکت بوده است. 

به عبارتی مدیران شرکت‌های دولتی با درج عنوان سودده و سربه‌سر با استفاده از این واژه‌ها زیان شرکت‌ها را پنهان کرده اما هر سال هم این زیان در صورت‌های مالی منعکس می‌شود اما با همین ترفند در بودجه سالانه این موضوع از دید مجلسی‌ها پنهان می‌ماند.

دیگر خبرها

  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • «شب قدر غرب آسیا» در شماره چهارصدوچهلم خط‌حزب‌الله
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!