Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@14:06:42 GMT

اسدی: به فوتبال ایران فکر هم نمی‌کنم!

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۱۶۱

اسدی: به فوتبال ایران فکر هم نمی‌کنم!

هافبک فصل گذشته تراکتور تاکید کرد فوتبال خود را در ایران ادامه نخواهد داد و لژیونر می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی در حالی فصل ٩٩-٩٨ لیگ برتر را به پایان رساند که دوران موفقی در تراکتور داشت و ضمن به ثمر رساندن ٥ گل، قهرمانی در جام حذفی را همراه سرخ‌پوشان تبریزی تبریز کرد و یکی از عوامل موفقیت تیمش در لیگ نوزدهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک دفاعی که برای تراکتور در پست دفاع میانی هم به میدان رفت، فصل گذشته در حالی که از استقلال هم پیشنهاد داشت به تبریز رفت ولی حالا پس از اتمام قرارداد یک‌ساله‌اش تصمیم به جدایی گرفته و قصد دارد به جمع لژیونرهای فوتبال ایران اضافه شود.

در روزهای اخیر عنوان شد سرخابی‌های پایتخت، سپاهان و ... به او پیشنهاداتی ارائه داده‌اند و باشگاه تراکتور نیز رقم قابل توجهی را برای تمدید قرارداد این بازیکن اعلام کرده ولی بنابر اعلام اسدی به خبرنگار ما، او به دنبال کسب تجربه جدید در فوتبال اروپا است.

رضا اسدی پس از ماه‌ها سکوت درباره آینده‌اش، در گفت‌وگو با "ورزش سه" پیرامون پیشنهاداتی که از تیم‌های ایرانی دارد و تمدید قرارداد با باشگاه تراکتور اظهار کرد: تنها هدف و مقصدی که برای خود در نظر گرفتم، فوتبال اروپا است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم. در این چند ماه با هیچ باشگاهی در ایران صحبت نکرده و نخواهم کرد.

 

او ادامه داد: پیشنهادات فوق العاده‌ای با رقم‌های بسیار بالا در این مدت به من دادند، اما واقعیت این است که نگاهم در این فصل پول نبود چراکه فقط به دنبال پیشرفت هستم و می‌خواهم تجربه جدیدی با حضور در فوتبال اروپا به دست بیاورم و به موفقیت‌های بیشتری برسم.

هافبک فصل گذشته تراکتور یادآور شد: اگر دنبال پول بودم، به دو پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر و یک پیشنهاد از تایلند که ارقام آنها یک میلیون دلار بود، پاسخ مثبت می‌دادم ولی بخاطر اینکه قصد رفتن به اروپا را داشتم، به آنها فکر نکردم. اصلا بحث من با تیم‌های داخلی مالی نیست چون اگر دنبال پول گرفتن بودم، با قطری‌ها توافق می‌کردم.

 

 

 

اسدی با اشاره به دوران حضورش در تراکتور ابراز کرد: فوتبال ایران فعلا برای من تمام شده و لذت حضورش را در تراکتور چشیدم که با قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی همراه شد.

او با تاکید بر اینکه هیچ راه بازگشتی به تیم‌های ایرانی ندارم، گفت: دنبال کارهای اقامتم در اروپا هستم و قراردادم با باشگاه جدیدم را هم آنها باید طبق شرایط خودشان اعلام کنند چراکه قراردادم را امضاء کردم.

 

هافبک بلندقامت سابق سایپا و نفت تهران ادامه داد: دو ماه و نیم است که درگیر کارهای ویزا برای سفر به اتریش هستم که در مراحل آخر است. متاسفانه صدور ویزا خیلی من را اذیت کرد و با وجود اینکه کارهای اداری را مدیر برنامه‌ام انجام می‌داد، اما حضور چند ماهه‌ام در ایران و اضافه نشدن به تمرینات تیم جدیدم من را اذیت کرد.

اسدی با بیان به اینکه فکر می کنم تا پایان هفته به اتریش بروم، اظهار کرد: امیدوار هستم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشم. به اروپا می‌روم تا ببینم چه سرنوشتی در انتظارم است و امیدوار هستم بتوانم به هدفم دست پیدا کنم.

او در خصوص سالی که با تراکتور پشت سر گذاشت، عنوان کرد: فصل خوبی بود که با سهمیه آسیایی و قهرمانی در جام حذفی تمام شد. خدا را شکر فصل موفقی داشتیم که خوشحالی مردم تبریز را به همراه داشت. از حضور در تراکتور لذت بردم و بهترین سال فوتبالی‌ام را داشتم. البته امیدوار هستم آقای زنوزی طبق قولی که دادند، پاداش قهرمانی را بدهند(با خنده).

 

هافبک فصل گذشته تراکتور اضافه کرد: برای باشگاه تراکتور در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم. یک فصل پیراهن این تیم را بر تن کردم که رقابت سختی با استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ... داشتیم، اما باید بگویم تقریبا همه در یک سطح بودیم ولی اتفاقات فوتبالی موجب شد یک تیم قهرمان شود و سایر تیم‌ها در رده‌های بعدی قرار بگیرند.

 

اسدی در خصوص زمان بازگشتش به فوتبال ایران گفت: اصلا مشخص نیست چه زمانی برگردم. فقط برای تلاش بیشتر و رسیدن به اهدافم به اتریش می‌روم و می‌خواهم در فوتبال اروپا موفق شوم.

 

تراکتور نقل و انتقالات 1399 رضا اسدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نقل و انتقالات 1399 رضا اسدی فوتبال اروپا فوتبال ایران فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

به نقل از ایسنا دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888983

دیگر خبرها

  • جدال مجازی تراکتور و سپاهان!
  • تراکتور- سپاهان؛ گذراندن تعطیلات با جنگ!
  • سپاهان تراکتور را تهدید کرد: تکرار شود تیم را بیرون می‌کشیم!
  • تهدید باشگاه سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان در مقابل تراکتور بازی نمی‌کند؟
  • تهدید سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان تهدید به بازی نکردن مقابل تراکتور کرد
  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC