Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم اندیشی فعالان برتر فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت با مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار شد.

به گزارش ایسنا،علی اصغر جعفری در این نشست هم‌اندیشی بر نقش ممتاز رسانه‌ها در انتقال ارزش‌های دینی و انقلابی، تاکید کرد و افزود: امروزه ظرفیت‌های جدید رسانه‌ای با ظهور شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی به وجود آمده است که باید از این امکان برای انعکاس و تجلی ارزش‌های دینی و انقلابی بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این موضوع امسال ظرفیت بیشتری برای بیان و روایت رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها، سبک زندگی مومنانه شهدا و رزمندگان و دست‌آوردهای هشت سال دفاع مقدس داریم که این مهم همت والای همه مسئولان و دغدغه مندان عرصه ایثار و شهادت به ویژه در حوزه فضای مجازی می‌طلبد.


مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: البته همانطور که امسال برنامه‌های خود را به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس،محدود به هفته دفاع مقدس نکرده‌ایم و این برنامه‌ها در طول سال تداوم دارد، از فعالان برتر فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت نیز انتظار داریم، فعالیت‌های رسانه‌ای خود را بانگاهی میان مدت و بلندمدت دنبال کنند و ما نیز به عنوان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمادگی داریم از این فعالیت‌ها پشتیبانی کنیم و ظرفیت‌های خود را در اختیار بگذاریم.

در پایان این نشست، پیشنهاد باشگاه فعالان رسانه‌ای عرصه ایثار و شهادت و دفاع مقدس از سوی شرکت کنندگان مطرح که با استقبال مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مواجه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایثار و شهادت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 رهبر انقلاب ترکیب «رایانه‌سپهر» را برای جایگزینی «فضای مجازی» پیشنهاد کرد. بیانات رهبری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند