Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:52:18 GMT

آگوئرو غایب 2 ماه آینده منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۳۰۴

آگوئرو غایب 2 ماه آینده منچسترسیتی

به گزارش خبرگزاری فارس، اواخر فصل قبل رقابت های باشگاهی، منچسترسیتی از نبودن «سرخیو آگوئرو» لطمه دید.

فوروارد با تجربه و آرژانتینی اواخر فصل دچار مصدومیت زانو شد و حتی تحت عمل جراحی قرار گرفت. 

وی مدت ها از تیم به خاطر دوره نقاهت دور بود تا این که چندی قبل به تمرینات بازگشت اما حتی حالا هم دوره مصدومیت را پشت سرگذاشته نمی تواند در اختیار تیمش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مورد پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها اظهار داشت تا مدت ها گلزن مجرب قادر به همراهی تیمش نیست. 

پپ گفت:روند آماده سازی آگوئرو به سرعت انجام نمی گیرد.می دانیم که مصدومیت آگوئرو سنگین بوده است. درست است او تمرین می کند اما اکنون در دسترس تیم نیست. او احتمالا یکی، دو ماه زمان لازم دارد آماده شود تا بتواند تیم را در مسابقات همراهی کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: منچسترسیتی فوتبال آگوئرو عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی فردا مقابل تراکتور قرار می‌گیرد و رقابت حساسی را در راه بقا در لیگ برتر برگزار می‌کند که محمود قائدرحمتی، ستاره خط میانی خود را در اختیار ندارد و نمی‌تواند از این بازیکن بهره ببرد.

محمود قائدرحمتی که در لیگ بیستم هم برای نساجی مازندران به میدان می‌رفت و اکنون هم در این تیم عضویت دارد، در مسابقه برگشت آن فصل، توانست دروازه تراکتور را با شوت محکم از زاویه بسته باز کند، اما فردا این فرصت را ندارد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که در هفته‌های گذشته شرایط خوبی داشت، در اوایل دیدار مقابل سپاهان به دلیل آسیب دیدگی مصدوم و تعویض شد تا بازی حساس برابر تراکتور را هم از دست بدهد.

البته مصدومیت قائدرحمتی فقط در دیدار مقابل تراکتور خواهد بود و این بازیکن در دیدار هفته آینده لیگ برتر برابر ملوان انزلی دوباره به میادین برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد