Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:15:14 GMT

باشگاه استقلال توافق با سرمربی جدید را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۳۶۲

باشگاه استقلال توافق با سرمربی جدید را تکذیب کرد

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال در آستانه اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان که فردا (یکشنبه) برابر الشرطه عراق در دوحه قطر برگزار می شود، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

باشگاه استقلال در آستانه دیدار مقابل الشرطه در لیگ قهرمانان آسیا قراردارد اما متاسفانه شایعات مختلفی در خصوص توافق با سرمربی جدید مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال روز گذشته حمایت خود از کادر فنی و بازیکنان را اعلام و بر همدلی و اتحاد برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان تاکید کرد و انتشار چنین شایعاتی جای تعجب دارد.

همه تمرکز مجموعه باشگاه استقلال به آرامش و موفقیت در لیگ قهرمانان معطوف شده و از هواداران عزیزمان انتظار داریم به نظرات شخصی و شایعات توجه نکند. از رسانه های محترم و هواداران گرامی تقاضا میکنیم از بیان شایعات و گمانه زنی های نادرست خودداری کنند.

برچسب‌ها فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال اخبار کنکور لیگ قهرمانان باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند

ژوزه مواریس نسبت به اتفاقات دربی اصفهان واکنش نشان داد.

طرفداری | سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت:

یک دربی بود که با احساسات رو به رو بود و بازی ساده‌ای نبود، یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم، ذوب‌آهن برای اتفاقات از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل بر بازی و اتفاقاتی که در ۲ بازی اخیر و جو داشتند، تبریک می‌گویم، یک بر صفر بازی را بردیم که لیاقت آن را داشتیم.

وی ادامه داد:

به عنوان یک سازمان‌دهی حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بر بیاییم، باید روی کار خودمان ترمز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم؛ آرزو می‌کردیم حمایت بیشتری داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم، حتی صورت من موقع ترک زمین مانند بازنده بود.

مورایس تصریح کرد:

از هوادارانی که واقعا حمایت کردند، تشکر می‌کنم، درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه چیز قابل تغییر است، وقتی همیشه ببرید افرادی هستند که ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد:

فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، شاید موقعی باشد که اسم من را صدا می‌زنند زمانی که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، چرا که نه در آینده؛ از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا