Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@14:35:32 GMT

انیمیشن ایرانی در راه کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۵۰۷

انیمیشن ایرانی در راه کره جنوبی

به گزارش افکارنیوز،

پویانمایی «قدم یازدهم» ساخته مریم کشکولی‌نیا به بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن ایندی‌فست کره‌جنوبی Indie-AniFest راه پیدا کرد.

فیلم کوتاه انیمیشن «قدم یازدهم» از تولیدات سال ۲۰۲۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش مسابقه فیلم‌های غیرکره‌ای آسیایی (Asian Road) به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انیمیشن «قدم یازدهم» چهارمین حضور بین‌المللی خود را در گروه اول بخش رقابتی، روزهای ۲۹ و ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ (۱۹ و ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰) تجربه می‌کند.

این جشنواره از سوی انجمن فیلم‌سازان مستقل انیمیشن کره‌جنوبی با همکاری کارگردانان فیلم‌های انیمیشن، برای حفظ ارزش‌های مستقل بودن، تجربه‌گرایی، اشتیاق و بینش‌های جدید برگزار می‌شود.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن ایندی‌فست دارای دو بخش رقابتی فیلم‌های کره‌ای و فیلم‌های غیرکره‌ای آسیایی (Asian Road) و دو بخش غیررقابتی چشم‌انداز و نمایش ویژه است.

پویانمایی موفق «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین نیز از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن ایندی‌فست کره‌جنوبی جایزه بزرگ و نقدی فروغ آسیا بخش مسابقه فیلم‌های غیر کره‌ای آسیایی را دریافت کرد.

شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن ایندی‌فست کره‌جنوبی Indie-AniFest از ۲۷ شهریور تا ۱ مهر سال‌ جاری (۱۷ تا ۲۲ سپتامبر ۲۰۰۲) در شهر سئول کشور کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انیمیشن جشنواره جشنواره بین المللی انیمیشن ایرانی انیمیشن سینمایی قدم یازدهم کره جنوبی کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سعید زمانی معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: با نظر هیات داوران جشنواره آیین‌های نمایشی، میدانی و خیابانی روستایی و عشایری رضوی ۷ گروه تئاتری در روستای کردر رضوی به رقابت خواهند پرداخت.

وی در این باره اظهار کرد: یکی از بخش‌های ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم مربوط به آیین‌های نمایشی و روستایی رضوی خواهد بود. با توجه به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۷ اثر مجوز حضور در هرمزگان برای رقابت با سایر گروه‌ها را پیدا کرده اند.

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: در همین راستا استان‌های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگلویه و بویراحمد و هرمزگان صاحب نماینده برای شرکت در این رقابت‌ها هستند.

وی در پایان عنوان کرد: گروه راد از صومای برادوست ارومیه، باغ انار از باغ انار لردگان، نبی اکرم از زرکی میناب، انگاره از شهوار میناب و ضامن آهو از سیله در کردر رضوی از توابع شهرستان میناب به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6081309 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت