Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:49:43 GMT

دلیل تعویق حضور هافبک ایرانی در لیگ فوتبال هند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۶۶۹

دلیل تعویق حضور هافبک ایرانی در لیگ فوتبال هند

هافبک ایرانی- هندی به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی لیگ هند به این کشور سفر نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، امید سینگ یکی از بازیکنان دوملیتی فوتبال ایران است که طی یکی، دو سال گذشته به خاطر دعوت به اردوی تیم ملی هند و البته عملکرد خوبش در لیگ ایران مورد توجه قرار گرفته است. سینگ که در لیگ نوزدهم پیراهن دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان را برتن کرد و بازی های خوبی نیز انجام داد، در اواخر فصل نوزدهم لیگ برتر با پیشنهادهایی از لیگ برتر هند مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سینگ که از مدتی پیش با نظر ایگور استیماچ به تیم ملی هند هم دعوت شده، مورد توجه چند باشگاه از سوپرلیگ این کشور هم قرار گرفته و حتی گفته می‌شد با یکی از آنها به توافق نهایی نیز رسیده تا فصل بعد را در این تیم سپری کند.


با وجود توافق های انجام شده اما سفر سینگ به لیگ هند به تعویق افتاده است. شیوع ویروس کرونا در کشور هند موجب تعطیلی بلندمدت لیگ این کشور شده و از طرف دیگر قرار است بازیها به صورت متمرکز در جزیره گوا برگزار شود اما هنوز به طور کامل برنامه مسابقات مشخص نیست.


از طرف دیگر به خاطر بلاتکلیفی لیگ هند سفر سینگ به این کشور هم به تعویق افتاده است. همچنین این بازیکن ایرانی- هندی پیشنهادهایی از لیگ برتر هم دریافت کرده و باید دید او طی روزهای آینده چه تصمیمی درباره آینده اش خواهد گرفت.

 

نفت مسجد سلیمان امید سینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان امید سینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس