Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگاربانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،مراسم رونمایی از عرضه اولیه سهام گروه مالی سپهر صادرات در فرابورس با نماد" وسپهر" برگزار شد.

خدارحمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر اظهار کرد: امیدوارم روزی قوانین کشور به سمتی برود که بنگاه داری را با سهام داری در بورس اشتباه نگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در این عرضه هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰ تا ۱،۰۱۰ تومان معادل ۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان خریداری کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر ادامه داد: طرح‌های سرمایه‌گذاری در بازار اولیه یکی از دغدغه‌های اساسی است که پس از عرضه اولیه گروه مالی سپهر، گام‌هایی برای عرضه اولیه شرکت‌های دیگر زیرمجموعه این گروه مالی آغاز خواهد شد.

گروه مالی سپهر صادرات در سال ۱۳۸۳ با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز به کار کرد و در حال حاضر با سرمایه ۳ هزار میلیارد تومان ثبت شده است.

خدارحمی ادامه داد: ۹۹ درصد از سهام گروه مالی سپر در تملک بانک صادرات است که قرار است طی ۲۴ ساعت آینده ۲۰ درصد از این سهام را به صورت عرضه اولیه ارائه شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واگذاری استقلال در آخرین روز سال!

آفتاب‌‌نیوز :

 پس از پرسپولیس، حالا نوبت به باشگاه استقلال رسید تا عملیات خصوصی‌سازی خود را به شکل رسمی آغاز کند. سازمان فرابورس اطلاعیه‌ای را روی خروجی سایت خود منتشر کرد و از واگذاری ۵۱ درصد از سهام آبی‌ها در ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۳ خبر داد.

در این اطلاعیه عنوان شده است که سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد تعداد ۵,۵۰۳,۴۸۶,۵۰۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به‌طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ تعیین شده است.

سازمان فرابورس اعلام کرده در صورت تشکیل کنسرسیوم خرید هر یک از اعضای کنسرسیوم متعهد می‌گردند که پس از خرید سهام موضوع این اطلاعیه در صورت مالکیت حداقل ده درصد از سهام مذکور برای عرضه هر میزان از سهام تحت مالکیت خود در هر یک از بازار‌های عادی یا بلوک نسبت به اخذ تاییدیه کمیته درج فرابورس ایران اقدام نمایند.

همچنین، کارگزار خریدار می‌بایست سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل را به‌صورت نقد یا ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط حداقل سه ماهه از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز و یا به این شرکت تحویل نموده و تأییدیه شرکت مزبور را به معاونت عملیات بازار فرابورس ایران ارائه نماید.

این در شرایطی است که طبق آخرین ددلاین تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باید مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا یازدهم فروردین مشخص شود تا آن‌ها بتوانند مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری استقلال در آخرین روز سال!
  • زمان فروش سهام استقلال مشخص شد+ سند
  • فروش استقلال ۱۰ روز پس از عرضه سهام پرسپولیس
  • تاریخ واگذاری باشگاه استقلال مشخص شد
  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • غزل پایانی پرسپولیس دولتی!
  • پرسپولیس ۱۱ فروردین به فروش می‌رسد
  • سهام پرسپولیس از طریق کارگزاری بانک ملی واگذار خواهد شد+سهام
  • واگذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از سهام شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران
  • به دنبال تحول در تأمین مالی بخش تعاون هستیم