Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سردار سید مهدی فرحی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان سال 1401 تمامی سربازان پنج آموزش عمومی و یک آموزش تخصصی فرامی‌گیرند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار «سید مهدی فرحی» فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح امروز با بیان اینکه قرارگاه مهارت آموزی پس از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و با دستور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در سال 96 تشکیل شد، اظهار داشت: هدف این قرارگاه ارائه آموزش‌های عمومی به سربازان جهت ورود به بازار کار پس از اتمام سربازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان سال 1401 تمامی سربازان پنج آموزش عمومی و یک آموزش تخصصی فرامی‌گیرند.
سردار فرحی خاطرنشان کرد: مهارت‌های عمومی در حوزه‌های امداد و نجات، سبک زندگی، کسب و کار، مالی و حقوق است که در بازه زمانی 100 ساعته به آن‌های آموزش داده می‌شود؛ همچنین در حوزه تخصصی سربازان می‌توانند یک رشته را از بین 512 مهارت انتخاب کنند.
فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح گفت: سربازان پس از گذارندن دوره‌های عمومی و تخصصی گواهینامه رسمی دریافت می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: با جدیت، تلاش و انگیزه فرماندهان و معاونان ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرهنگ‌سازی میان سربازان باعث شده برنامه ما به خوبی انجام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سربازان آموزش تخصصی نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده گروه ۵۵ توپخانه نزاجا گفت: در این پادگان سربازان وظیفه در کنار فراگیری آموزش‌های نظامی برای ارتقای مهارت فنی خود در دوره‌های مختلف فنی وحرفه‌ای شرکت می‌کنند.


امیر کرمی با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی گروه توپخانه ۵۵ ارتش را با همکاری فنی وحرفه‌ای افزود: شرکت کنندگان پس از فراگیری آموزش‌های تئوری فنی وحرفه‌ای در آزمون شرکت کرده و همچنین به صورت عملی دوره‌ها را فرا می‌گیرند.

وی ارتقای مهارت فنی وآماده به کار بودن سربازان را پس از گذراندن دوره خدمت از مهمترین اهداف برگزاری این دوره‌ها دانست وگفت: سربازان در بیش از ۶۰ رشته فنی وحرفه‌ای شرکت می‌کنند و با مهارت آموزی در محیط کار واقعی آشنا می‌شوند.


امیر سرتیپ دوم ستاد کرمی فرمانده گروه ۵۵ توپخانه نزاجا هم گفت: پارسال ۸۰۰ سرباز وظیفه موفق به دریافت گواهینامه مهارت فنی وحرفه‌ای از این پادگان نظامی شدند.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • سربازان مشمول بخوانند
  • لزوم به روزرسانی دانش علمی و مهارت‌های همکاران در رسیدگی‌های تخصصی
  • چه تسهیلاتی برای مشمولان ماهر قبل از سربازی وجود دارد؟
  • طرح‌های تشویقی برای سربازان ماهر
  • مشمولان ماهر در سامانه مشوق های سربازی ثبت نام کنند
  • تکمیل سامانه مشوق‌های سربازان ماهر/ تسهیلات مشمولان ماهر قبل از سربازی چیست؟
  • مهارت آموزی بیش از ۲۳۷ هزار نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح