Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@08:54:56 GMT

تاثیر داشتن فروشگاه اینترنتی بر کسب و کارهای اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۷۱۶

آیا تا به حال به داشتن یک فروشگاه اینترنتی فکر کرده‌اید یا برای انجام آن اقدام نموده‌اید؟ تمام شرکت‌هایی که برای طراحی سایت در اصفهان اقدام می‌کنند تنها یک هدف مشترک دارند و آن کسب درآمد در دنیای مجازی است. زیرا با این روش شما می‌توانید محصولات خود را 24 ساعته در هر مکان و زمانی در معرض دید مشتری قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با طراحی فروشگاه اینترنتی می‌توانید در بستر اینترنت محصولات خود را فروخته و بازار آنلاین استان خود را در دست بگیرید. قطعا در این نوع تجارت خدمات بهتری به مشتریان ارائه می‌شود و شما می‌توانید میزان فروش خود را افزایش دهید.

زیرا دیگر مشتری نیازی به حضور فیزیکی نداشته و در زمان و هزینه او صرفه جویی می‌شود. مشتری می‌تواند با حوصله و آرامش اطلاعات محصول را مطالعه کرده و کالای مورد نیاز خود را خریداری کند و آن را درب منزل تحویل بگیرد. فروشگاه آنلاین در اصفهان در واقع وب سایتی است که محصولات را همچون یک فروشگاه سنتی به مشتریان ارائه می‌کند. هر مشتری پس از انتخاب محصول برای خرید می‌تواند هزینه را به طریق مختلف پرداخت کند. در بیشتر وب سایت‌ها مشتری پس از تکمیل خرید وارد درگاه بانکی شده و از طریق کارت و رمز دوم محصول خود را خریداری می‌کند. در موارد دیگر می‌توان شیوه‌های پرداخت نقدی یا واریز به حساب و یا تحویل پول به مامور پست را انتخاب نمود. مدیریت فروشگاه اینترنتی از جمله اضافه کردن کالا، ایجاد سبد خرید، اتصال به سیستم پست، اتصال به سیستم بانکی، پیگیری سفارش توسط خریدار و مشاهده و ارسال سفارش از طریق پنل مدیریت انجام می‌شود.

امکاناتی که برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی در نظر گرفته می‌شود، معمولا بسیار بیشتر از امکانات یک سایت معمولی است. طراحی سایت اصفهان باید توسط تیم متخصص و حرفه‌ای انجام شود. زیرا مهمترین امر در فروشگاه اینترنتی رضایت مشتری است. اگر مشتری نتواند به خوبی از وب سایت استفاده کند و وب سایت نیازهای او را برآورده نسازد، قطعا با شکست فروشگاه اینترنتی همراه خواهد بود. با طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان می‌توانید برای خود یک کسب و کار پرسود را راه اندازی کرده و به درآمد بالایی دست پیدا کنید. با گسترش استفاده از اینترنت روزانه مردم زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانند. پس شما باید برند و محصولات خود را در جایی ارائه کنید که مردم در آن حضور فعال دارند. اگر فروشگاه اینترنتی شما به صورت حرفه‌ای طراحی شده باشد می‌توانید سودآوری خود را به طرز چشمگیری در کوتاهترین زمان افزایش دهید. زیرا در این نوع فروش دیگر نیازی به تبلیغات گسترده ندارید. زمانی که محصول جدیدی را به محصولات خود اضافه کردید این تغییر بدون صرف هزینه و زمان زیاد در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. این کسب و کار دیگر محدودیت‌هایی که یک کسب و کار سنتی دارد را نداشته و از همین رو روند رو به رشدی دارد.

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

زمانی که برای طراحی سایت فروشگاهی اصفهان اقدام نمایید دیگر محدودیت جغرافیایی برای شما وجود ندارد. این بدان معناست که دیگر شما مانند فروشگاه سنتی محکوم به فروش در استان اصفهان به تنهایی نیستید. شما می‌توانید محصولات خود را در سرتاسر ایران به مشتریان عرضه کنید. آن‌ها تنها با چند کلیک محصول شما را از کیلومترها دورتر خریداری نموده و درب منزل تحویل می‌گیرند. حتی شهرستان‌های اطراف اصفهان نیز دیگر نیازی نیست ساعت‌ها مسیری را پیموده و برای خرید به استان بیایند و یا بالعکس. حتی زمانی که شما خواب هستید مشتری می‌تواند در سایت شما گشته و در 24 ساعت شبانه روز از شما خرید کند. دیگر شما نیازی به صرف هزینه‌های بالا برای اجاره مغازه یا دفتر و استخدام چندین فروشنده ندارید. ویترین شما همان وب سایت شما است. هنگامی که مشتری به وب سایت شما وارد شده و خرید می‌کند اطلاعات شخصی خود از قبیل نام خانوادگی، تلفن و آدرس را وارد می‌کند. شما با داشتن اطلاعات مشتری می‌توانید اگر طرح‌های تخفیفی یا ویژه‌ای داشتید آن‌ها را مطلع سازید.

در فروش سنتی اصفهان زمانی که مشتری به مغازه شما مراجعه می‌کند شما می‌توانید تنها برخی از اطلاعات محصول را در اختیار او قرار دهید. زیرا ممکن است مغازه شلوغ باشد یا فراموش کنید. در صورتی که در فروش اینترنتی دیگر در ارائه اطلاعات محدودیتی وجود نداشته و این مزیتی هم برای شما و هم برای مشتری به حساب می‌آید. پس از طراحی یک فروشگاه اینترنتی شما تازه نیمی از راه را پیموده‌اید. اینکه یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنیم و محصولات خود را در آن قرار دهیم برای داشتن درآمد بالا کافی نیست. فروشگاه‌های زیادی هستند که با شما رقابت می‌کنند. شما باید کاری کنید که از رقبای خود پیشی بگیرید. برای این منظور باید فروشگاه شما بالاتر از دیگر فروشگاه‌های مشابه و رقیب در معرض دید مشتری قرار بگیرد. به طور واضح‌تر شما نباید از سئو در اصفهان غافل شوید. به طور مثال شما به تازگی یک فروشگاه اینترنتی طراحی کرده‌اید که در آن لباس به فروش می‌رسد. ممکن است صدها فروشگاه همچون شما در سطح اصفهان وجود داشته باشد. فروشگاه شما باید در صفحه نخست و بالاتر از دیگر رقبا قرار بگیرد. این امر در افزایش شما بسیار تاثیرگذار و مهم است. سئو همچون طراحی فروشگاه اینترنتی برای اجرایی شدن نیازمند تیم حرفه‌ای و با سابقه در این زمینه است.

مزایای داشتن وب سایت فروشگاهی

دسترسی آسان: یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی دسترسی آسان به محصولات مورد نیاز است. در شرایط کرونایی امروز خیلی از افراد ترجیح می‌دهند از خانه‌های خود تا حد ممکن خارج نشوند. با خرید اینترنتی آن‌ها در خانه خود نشسته و محصول مورد نیازشان را خریداری و درب منزل تحویل می‌گیرند. علاوه بر این افراد شاغل گاهی به راحتی بدون نیاز به صرف زمان زیادی برای خرید هرآنچه که نیاز دارند را از فروشگاه‌ اینترنتی خود خریداری می‌کنند. دسترسی آسان مزیتی دو جانبه برای مشتری و فروشنده است.

کاهش هزینه‌ها: با خرید اینترنتی دیگر نیازی به صرف هزینه بابت کرایه رفت و آمد و استهلاک خودرو نیست. شاید مبلغ آن خیلی چشمگیر نباشد اما اگر در آخر ماه هزینه‌های صرف شده برای رفت و آمد خرید را جمع بزنید خواهید دید حذف آن چقدر در صرفه جویی هزینه‌های اضافی موثر خواهد بود.

مقایسه محصولات متنوع: شما وقتی می‌خواهید محصولی بخرید قاعدتا دوست دارید آن را با محصولات مشابه مقایسه کرده تا از مزایا و معایبش مطلع شوید. اما اگر بخواهید از فروشگاه سنتی خرید کنید برای مقایسه محصولات باید ساعت‌ها زمان صرف کنید. طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بدون صرف زمان و هزینه زیاد بتوانید بدون دغدغه یک خرید راحت و باکیفیت داشته باشید.

کاهش هزینه بازاریابی: شما تنها با انجام و رعایت اصول سئو و طراحی یک فروشگاه حرفه‌ای و اصولی توسط تیم حرفه‌ای می‌توانید در صفحه نخست گوگل قرار بگیرید و هر روز تعداد بیشماری از سایت شما بازدید می‌کنند. که علاوه بر افزایش فروش نیازی به صرف هزینه گزاف برای بازاریابی اینترنتی ندارید.

حذف دلالان: در این نوع معاملات واسط و دلال حذف می‌شود. مشتری می‌تواند به طور مستقیم محصول را از وارد کننده خریداری کرده و قیمت‌ها برای مشتری بسیار مقرون بصرفه‌تر خواهد بود. هر واسطه‌ای که اضافه شود بر قیمت محصول افزوده خواهد شد. بنابراین حذف واسط تاثیر مهمی بر کاهش هزینه‌ها خواهد داشت.

فروش جهانی: شما با انجام اصول سئو می‌توانید حتی در کشورهای خارجی نیز محصول خود را به فروش برسانید.

ارائه اطلاعات جامع و کامل: در مورد محصول می‌توان اطلاعات جامعی در سایت قرار داد. این مطالب می‌تواند آموزشی، تبلیغاتی و ... باشد. در فروشگاه سنتی فروشنده معمولا خیلی حوصله توضیح دادن و بررسی اطلاعات محصول را ندارد. بنابراین فروشگاه اینترنتی یک بانک اطلاعاتی است که در افزایش سطح آگاهی مشتری نیز بسیار موثر است.

فروش محصولات به صورت نقدی: دیگر مشتری نمی‌تواند محصولی نسیه کند. تمام محصولات به صورت نقدی فروخته شده و پول همیشه در جریان و گردش است. با تغییرات قیمت ارز و تورم قیمت گذاری‌ها تغییر کرده و پول بلافاصله پس از خرید به حساب فروشنده خوهد آمد. البته باید تمام اقدامات برای اعتمادسازی مشتری انجام گیرد. اگر مشتری به وب سایت اعتماد نداشته باشد قطعا خرید نخواهد کرد.

در نهایت می‌توان گفت فروشگاه اینترنتی در کسب و کارهای زیادی در اصفهان تاثیر مثبت داشته است. اگر می‌خواهید از رقبای خود جا نمانید حتما برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی اقدام کنید. با این کار حتی در شرایط بحرانی در خانه خود نشسته و محصولات خود را به فروش می‌رسانید. علاوه بر افزایش فروش، برند شما شناخته می‌شود. اگر فروشگاه سنتی نیز داشته باشید با این کار فروش آفلاین شما نیز افزایش خواهد یافت.

منبع: الف

کلیدواژه: طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی سایت فروشگاهی یک فروشگاه اینترنتی محصولات خود شما می توانید فروشگاه سنتی صرف هزینه کسب و کار سایت شما هزینه ها حرفه ای وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی تا اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: تمام خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار بسته تشویقی برای خرید ۱۱ قلم کالا دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، یازده قلم کالا شامل گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند و شکر، برنج، ماکارونی، روغن مایع، گوشت مرغ، تخم مرغ، ماست کم چرب، پنیر و شیر کم‌چرب تعیین شد که برای هر فرد سرانه‌ای در نظر گرفته شد که بیشترین سرانه به گوشت اختصاص پیدا کرده است.

نرخ این اقلام در سال ۱۴۰۱ به ارزش ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در سال ۱۴۰۲ به ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان رسیده است، لذا مقرر شد به میزان مابه‌التفاوت این مبلغ که ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان است، برای هر فرد اعتبار کالا برگ اختصاص پیدا کند.

مجتبی ظفری پور افزود: شخص نمی‌تواند کل مبلغ را از یک قلم جنس خریداری کند و هر مبلغ باید برای جنس خود خرج شود که این اتفاق توسط شرکت «فارا» به عنوان مجری در سامانه طراحی و تعریف شده است؛ همچنین هر فروشگاهی نمی‌تواند از این طرح استفاده کند و تعدادی فروشگاه به این سامانه متصل هستند که قابلیت خرید از آن‌ها وجود دارد.

وی با اعلام اینکه خوزستان به لحاظ تعداد فروشگاه‌ها در جایگاه خوبی قرار دارد، ادامه داد: در خوزستان ۹ هزار و ۳۵۳ فروشگاه متصل به طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک هستند که از این تعداد هشت هزار و ۸۶۳ فروشگاه خُرد و ۴۹۰ فروشگاه زنجیره‌ای یا هایپرمارکت هستند.

برای اینکه شهروندان فروشگاه‌های متصل به پایانه را شناسایی کنند می‌توانند برنامه کاربردی «شما» را نصب کنند و اطلاعات را در آنجا دریافت کنند، همچنین میزان اعتبار کالابرگ خود را ببینند و اگر کسی تلفن هوشمند نداشت از طریق کددستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* هم می‌توانند کد خرید و اعتبار یارانه خود را بر اساس کدملی ببینند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: برخی از مردم تصورشان این است که برای خرید اقلام تنها باید ۲۲۰ هزار تومان هزینه کنند در صورتیکه اینگونه نیست و باید خرید داشته باشند و بعد این مبلغ به عنوان تخفیف برای آن‌ها فعال می‌شود؛ همچنین این تصور وجود دارد که خرید باید به صورت یکجا انجام شود در حالی که مدت زمان طرح در سه مرحله یک ماهه اجرا می‌شود و شخص می‌تواند در این بازه به فراخور نیاز خرید داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • (ویدئو) مرکز خرید یک مشتری خود را بلعید!
  • مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • احتمالا شناسایی فرازمینی‌ها در قمر یخی مشتری
  • امور اجتماعی در کشور باید با محوریت الله باشد
  • تاثیر محتوای صوتی در افزایش فروش
  • فیلم| تخلیه یک مرکز خرید در سن‌پترزبورگ به دلیل خطر وجود بمب