Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قوه قضائیه ضمن «تقدیر از بازدیدهای سرزده از زندان های استان ها» به رئیس سازمان زندان ها دستور داد: گزارش وضعیت زندان ها و بخصوص بازداشت های غیرضرور هر استان ضمن انعکاس به رئیس کل دادگستری استان به حوزه ریاست ارسال شود.

به گزارش ایسنا، رییس قوه قضائیه ضمن «تقدیر از بازدیدهای سرزده از زندان های استان ها» به رئیس سازمان زندان ها دستور داد: گزارش وضعیت زندان ها و بخصوص بازداشت های غیرضرور هر استان ضمن انعکاس به رئیس کل دادگستری استان به حوزه ریاست ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی تاکید کرد: معاون قضایی زندان ها،  مسائل زندانیان را با استفاده از کارشناسان حقوقی دنبال کند و گلایه ها و مشکلات را پیگیری نماید. سازمان زندان ها ضامن اجرای دستورات و بخشنامه های رییس قوه قضاییه در زندان ها می باشد.

رئیس قوه قضاییه همچنین با عنایت به تغییرات هیات مدیره بنیاد تعاون زندانیان در این دستور مقرر کرد: رویکرد بنیاد در آینده باید ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس قوه قضاييه زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضاییه با روسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها گفت: در تنظیم و تدوین سند تحول قضایی جدید که اخیراً ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحب‌نظران در داخل و خارج از قوه قضاییه بهره گرفته شده است.

رئیس قوه قضاییه افزود: به نظارت سیستمی اکتفا نکنیم. حضور یافتن در برخی حوزه‌ها در نظارت بسیار موثر است.

وی ادامه داد: سرکشی به زندان‌ها بسیار مفید بوده، برای قاضی و بازپرس حضور در زندان مفید است. می‌تواند مشاهده کند حکمی که صادر کرده چه آثاری داشته است.

اژه ای گفت: مرکز امور وکلا و کارشناسان بسیار فعال شده است. اگر حرف و درد مردم را مستقیم بشنویم مخصوصا در مساجد آثار و برکات فراوانی دارد.

کد خبر 845389 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه قوه قضائیه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای

دیگر خبرها

  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: عملیات «وعده صادق» اقدامی ضروری و وحدت بخش بود
  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • عکس | وضعیت سخت و دردناک بیش از ۱۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • وضعیت سخت و دردناک بیش از ۹۱۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان