Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  انبوه پیام‌های دریافتی از شما مخاطبان عزیز در هفته گذشته توسط دبیران تحریریه شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تحلیل، داده‌کاوی و بررسی شد.

در این میان پرتکرارترین کلیدواژه‌ها در پیام‌های شما مخاطبان، جداسازی و مهم‌ترین موضوعاتی که دغدغه روز مردم تشخیص داده شد در قالب بسته‌های جداگانه منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اهمیت و تکرار این کلیدواژه در پیام‌های دریافتی، موضوعات مربوط به آن به صورت ویژه به سرویس‌های مربوط برای پیگیری ارجاع داده خواهد شد.

یکی از این کلیدواژه‌های پرتکرار «سهام عدالت» بود که در ادامه پیام‌های مرتبط با این کلیدواژه ارائه شده است.

 

 

مشکلات فروش سهام عدالت

سلام چرابانک ها پول فروش سهام عدالت به حساب واریز نمی کنند به خدالازم داریم کارگذاری بانک کشاورزی هم ۳۰درصد دوم را نمی خرند.

 

سلام،خسته نباشید،ببخشید لطفا سهام عدالت را پیگیری کنید،الان دو سه ماه است فروختیم هیچ خبری نیست وکسی هم پاسخگونیست  خواهش می کنم پیگیری کنید.

 

سلام ازخردادماه سهام عدالتم را توسط بانک ملی برای فروش گذاشتم تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است خواهش می کنم پیگیری کنید.

 

باسلام خواهش می کنم پول سهام عدالت را یکجا به حساب واریز کنند.با تشکر

 

سلام من ۳ماه است سهام عدالتم را فروختم ولی هنوز پولی به حسابم واریز نشده است باید به کجا مراجعه کنم خواهش می کنم پیگیری کنید.

 

پیگیری واریزی های سهام عدالت کارگزاری‌ها بعد از گذشت چندماه از آزادسازی سهام عدالت و اقدام به فروش همچنان پول سهام عدالت آن دسته از افرادی که از طریق کارگزاری ها اقدام به فروش کرده اند واریز نشده است .لطفا پیگیری کنید.

 

سلام برای فروش سهام عدالت ۳۰درصد دوم بانک کشاورزی خیلی ها مشکل دارند هر جا هم زنگ می زنیم می گویند به ما ربطی ندارد از کارگزاری بانک کشاورزی ، شعب بانک کشاورزی وحتی ۱۵۶۹ تلفن پاسخگویی سهام عدالت لطفا پیگیری کنید. ممنون

 

سلام چرا سهام عدالت کم به حساب ما ریختند الان سه ماه هست من فروختم

 

با سلام تحت پوشش کمیته امدادهستم پول سهام عدالت را کم واریز کردندخواهشمندم پیگیری کنید.ممنون

 

سلام ببخشید چرا پول سهام عدالت را برایمان واریز نمی کنند الان یک ماه است فروختیم چه کارکنیم به پولش احتیاج داریم.

 

شصت درصد سهام عدالت رافروختم مدت دوماه است كه هنوزهيچ مبلغى به حسابم واريزنكردند به خدا مشكل دارم مستأجرم .خواهش می کنم رسيدگى کنيد.

 

باسلام ،ببخشیدماخیلی وقت است که سهام عدالتمون فروختیم ولی پول به حسابمون واریز نکردند(البته آزادسازی،احرازهویت،ثبت نام سجام وکارگزاری مفید)همگی انجام دادیم ولی هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم وبانک ملی هم جوابگویمان نیست آخر ما پشیمان شدیم که گذاشتیم برای فروش باید چه کنیم خواهش می کنم پیگیری کنید-از استان فارس شهرستان سروستان هستم.

 

خردادماه در بانک کشاورزی درخواست فروش سی درصدسهام عدالت را ثبت کردم باوجود صحت همه اطلاعات بعد ازچندماه ،ازدوهفته پیش تا دو روزپیش طی چهارمرحله حدود ۲۵۰هزارتومان واریزکردند بعدازاین همه وقت چرا یک جاپول را واریزنمی کنند ؟لطفا رسیدگی کنید

 

سلام.من یک ماه است سهام عدالتم را فروختم.یک مرحله پانصدهزارتومان و دیروز بیست و هشت هزارتومان ریختند.من که سهام عدالت رو فروختم در این وضعیت،حتمانیاز داشتم،به علت بیماری زمینه ای که دارم در این وضعیت کرونا قادر به کارکردن نیستم خواهش می کنم رسیدگی کنید

 

سلام شمارو به خدا قسم رسیدگی کنید این سهام عدالت بانک سپه چه شد ما چهار ماه است درخواست فروش دادیم لطفا رسیدگی کنید.

 

سلام خسته نباشيد سی درصد سهام عدالت خودرا درشعب بانک تجارت شهرميانه فروخته ام بعد ازسه ماه هنوز پولش را واريز نکرده اند احتياج دارم هرچه به بانک مراجعه می کنم نتيجه نگرفته ام لطفا پیگیری کنید تامشکل ما حل شود با تشکر ازميانه بختيارعباس زاده

 

سلام تورو خدا پیگیری کنید من برج چهار سهام عدالت زدم برای فروش کل مبلغی که برای من واریز شده سیصد هزارتومان است ولی وقتی به کارگزاری سپه مراجعه می کنم در پروفایلم زده هفصد هزار واریز شده کردش کارتمو میگیرم رو حسابم نیومده مثلا زده روز چهارم شهریور ۲۰۰ هزارتومان اومده رو حساب اما من در اون روز اصلا دریافتی ندارم لطفا پیگیری کنید

 

سلام و خسته نباشید خواهش می کنم گزارشی از نحوه پرداخت فروش سهام عدالت بگیرید .

 

سلام چرا پول سهام عدالت را واریز نمی کنند خواهش می کنم پیگیری کنید .

 

باسلام بنده سهام عدالت درششم تیرماه ۳۰ درصدودرتاریخ ۴ شهریورماه هم ۳۰ درصد دوم در مجموع ۶۰ درصد به فروش اقدام کردم تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده لذا عاجزانه تقاضا دارم پیگیری فرمایید علتش چیست باتشکر

 

خواهش می کنم پول سهام عدالت را پيگيری كنيد

 

از سازمان بازرسی و کمیسیون اصل نود مجلس خواهش می کنم به جریان فروش سهام عدالت و نارضایتی به حق فروشندگان که تعداد کثیری از مردم هستند، ورود کنند.خواهش می کنم رسیدگی کنید.

امکان دوباره برای آزاد سازی و جاماندگان سهام عدالت

با سلام و احترام سایت فروش سهام عدالت کی باز می شود ؟

 

با سلام واحترام ازمسئولین خواهش می کنم سهام عدالت رابه نتیجه برسانیدوماجاماندگان نیازمندرا به حق خودبرسانید .ممنون

 

سلام مددجوی کمیته امداد هستیم پیامک دریافت کمک ودیعه مسکن را کردیم به کدام بانک مراجعه کنیم شوهرم معلول است سهام عدالت رادر دفترپیشخوان دولت برای فروش گذاشتیم ولی هنوز آزادسازی نکردند ممنون می شم پیگیری کنید

 

سلام.چه زمانی می توانیم مجدد سهام عدالت را آزادسازی کنیم؟ممنون می شوم پیگیری کنید.

 

سلام و خسته نباشید چه زمان سهام عدالت ثبت نام می کنند. ما و خیلی از مردم سهام عدالت نداریم ممنون می شم پیگیری کنید .امیر هستم از آبادان خوزستان

 

سلام کسایی که سهام عدالت ندارند تکلیفشون چیه لطفا پیگیری کنید.

 

سلام خواهشمندم برای جاماندگان سهام عدالت اقدامی صورت گیرد. با تشکر

 

سلام خواهش می کنم سامانه آزاد سازی سهام عدالت را برای مردم باز کنند که مردم بتوانند روش مستقیم انتخاب کنند چون خیلی‌ها به دلایلی نتوانستند یا اطلاع وخبرنداشتند. با تشکر

 

لطفا اخبار آزاد سازی سهام عدالت در روش غیر مستقیم و چگونگی فروش این سهام پیگیری کنید ممنونم

 

باسلام وعرض روز بخیر،از مجلسی های محترم سوال می کنید تکلیف سهام عدالت اموات هم مشخص شد ولی تکلیف سهام عدالت زنده های جامانده از سهام چه زمانی مشخص می شود؟

 

دغدغه های دیگر درباره سهام عدالت

صبح شما بخیر، می شود پیگیری بفرمایید کسانی که فوت کردند وضعیت سهام عدالت آن ها کی مشخص می شود

 

سلام سهام عدالت فوت شدگان کی به نام بازماندگانشان می شود ؟

 

با سلام : چرا سهام عدالت یک میلیون تومانی در سایت آن سازمان مبلغ چهارصد و نود هزار تومان می باشد لطفا" پیگیری شود . یحیایی از چالوس

 

سایت www.mefa.ir که وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرده است برای مشکلات مردم درباره سهام عدالت، باز نمی شود. مردم چگونه مشکلات خود را بیان کنند؟خواهش می کنم پیگیری کنید.

 

سلام ازموقعی که بورس افت کرده دلاراز۱۶به۲۶رسیده وبقیه هم صعودی هستند اعم ازسکه وخودروو...ماخواستارحمایت ازبورس هستیم چون کسانی که سهام عدالت دارند اکثراروستایی هستند کلا به خاطربیکاری جوانان حمایت کنید 

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فروش سهام عدالت پول سهام عدالت لطفا پیگیری کنید فروش سهام عدالت سهام عدالت بانک کشاورزی رسیدگی کنید برای فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شدند و یک اتفاق بزرگ در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی درباره بدهی‌های گذشته این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که سهام‌دار ۳۰ درصد از سهام پرسپولیس است صحبت کرد.

ویدئو: 330935

او در ابتدا درباره این بدهی گفت:  مانده بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال هم ۱۹۰ میلیارد تومان بدهی دارد که این جدای وجه التزام است که من از آن صرف نظر می‌کنم و عدد حدودی را در اینجا ابراز می‌کنم. هر دو باشگاه ۲.۵ میلیون یورو بابت بحث تسویه مطالبات با بازیکنان و کادری قبلی بدهی دارند. از زمان خصوصی سازی، چون سازمان مکلف کرد که فقط با یک بانک کار شود، بانک  شهر این کار را کرد. من بدهی به نظام بانکی را عرض کردم.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما آن موقع برای اینکه می‌دانستیم باشگاه‌ها درآمد ارزی ندارند، شخص وزیر ورزش و اقتصاد با تضمین این دو عزیز این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید از دولت پیگیری شود و در سال بعد این را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ذی حساب وزارت بتوانیم این مصوبه را دنبال می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی