Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@21:18:02 GMT

واکنش عجیب آنچلوتی به پیوستن تیاگو به لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۸۰۳

واکنش عجیب آنچلوتی به پیوستن تیاگو به لیورپول

کارلو آنچلوتی پس از رسمی شدن خبر پیوستن تیاگو آلکانتارا به لیورپول به شوخی با این بازیکن پرداخته و مدعی شد که حضور او در تیم رقیب و همشهری اورتون قلبش را شکسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیاگو و کارلو آنچلوتی پیش از این در فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ در بایرن مونیخ در کنار یکدیگر کار کرده‌اند و حالا هر دو به مرسی ساید منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی پس از رسمی شدن انتقال این بازیکن اسپانیایی به لیورپول در گفتگو با نشریه اکو اظهار داشت:

” قلب من را شکست، قلب من را شکست. تیاگو یک دوست است. او بازیکنی فوق العاده و هافبکی فوق العاده است. من این شانس را دوران حرفه‌ای خودم داشتم که بهترین بازیکنان را تمرین دهم و تیاگو یکی از آنهاست. تنها نکته خوب ثبت این قرارداد این است که حالا او همسایه من است و همین و بس. فکر می‎کنم او تیم اشتباهی را انتخاب کرد. او می‌توانست به جای تیم قرمزپوش تیم آبی پوش را انتخاب کند. شوخی می‌کنم. او بازیکنی فوق العاده است و یورگن، دوست من، بسیار از جذب او خوشحال خواهد بود. “

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی لیورپول تیاگو آلکانتارا کارلو آنچلوتی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!

یعنی هر لحظه‌ای که تصور می‌کنید اینجا نقطه آخر حماسه‌سازی‌های سیاوش یزدانی است، مدافع سپاهان بار دیگر شما را شگفت‌زده می‌کند! بعد از شکست غیرمنتظره الهلال عربستان مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یزدانی با انتشار کامنت «یک- صفر» به هجو این باشگاه پرداخت. چرا؟ چون بعد از اخراجش از زمین در بازی رفت با الهلال، همین اعداد را که تا آن زمان نتیجه بازی بود به هواداران حریف نشان داد و بعد که آنها ۳گل زدند و بردند، کلی طرح طنز در مورد کری‌خوانی سیاوش ساخته شد.

اتفاقی که الان افتاده این است؛ مدافع سپاهان کری‌خوانی شکست‌خورده خودش بعد از اشتباه مرگباری که جلوی الهلال داشته و منجر به حذف سپاهان شد را یادآوری کرده؛ حقیقتا که خوش به سعادتت!

منبع: همشهری‌آنلاین

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟