Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@16:43:10 GMT

حراج اثر بنکسی با موضوع کلود مونه

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۸۲۷

حراج اثر بنکسی با موضوع کلود مونه

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از گاردین نوشت: این تابلو نقاشی که «مونه را نشانم بده» نام دارد در سال ۲۰۰۵ خلق شد و قرار است روز بیست و یکم اکتبر در حراجی ساتبیز لندن به قیمت تقریبی ۳ الی ۵ میلیون پوند به حراج گذاشته شود. این اثر تصویری از نیلوفرهای آبی مشهور «کلود مونه» را در کنار چرخ‌های خرید و مخروط‌های ترافیکی واژگون‌شده به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر | نمایشگاه کلود مونه را آنلاین ببینید

این تابلو نقاشی پیش از آنکه اواخر ماه جاری در نیویورک و هنگ کنگ به نمایش گذاشته شود از روز جمعه در یک بازه دو روزه در لندن به نمایش گذاشته خواهد شد. تابلو نقاشی «مونه را نشانم بده» نخستین‌ بار ۱۵ سال پیش در جریان دومین نمایشگاه آثار بنکسی در لندن به نمایش گذاشته شده بود.

اکتبر سال گذشته، تابلو نقاشی «پارلمان» اثر بنکسی به قیمت ۹.۹ میلیون پوند فروخته شد که این رقم رکوردی در فروش آثار بنکسی به ثبت رساند.

کد خبر 550521 برچسب‌ها بنكسي نقاشی - نقاشان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بنكسي نقاشی نقاشان تابلو نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی «شب پرستاره» ون‌گوگ پس از یک قرن به حقیقت پیوست!

پس از گذشت ۱۳۵ سال از تولید اثر «شب پرستاره» ون‌گوگ، مهدی سرکانی از هنرمندان عرصه تجسمی کشورمان تصویری خاص و هوشمندانه منتشر کرد؛ تصویری که برگرفته از ایده نقاشی بسیار مشهور ون‌گوگ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاید بسیاری از ما تابلوی شب پرستاره اثر ون‌گوگ را دیده باشیم، تابلویی که ترکیبی از تصاویر واقعی و تخیلی است و دربارهآن اینچنین نقل شده که ون‌گوگ روستایی را که از پنجره اتاقش می‌دید روی بوم آورد اما درباره آسمان کمی تخیل به خرج داد.


اما این بار و پس از گذشت ۱۳۵ سال از تولید اثر ون‌گوگ، مهدی سرکانی از هنرمندان عرصه تجسمی کشورمان تصویری خاص و هوشمندانه منتشر کرد؛ تصویری که برگرفته از ایده نقاشی بسیار مشهور ون‌گوگ است.

این اثر به خوبی و بدون کوچک‌ترین توضیح اضافی توانسته است شاهکار نظامی امنیتی و سیاسی ایران در عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی به تصویر بکشد؛ همانطور که در ابتدا بیان شد، نام اثر ون‌گوگ شب پرستاره بود و این بار در عملیات ایران هم شب فلسطین اشغالی پرنور شد؛ هر کدام از موشک‌ها و پهپادهای ایران مثل چراغی آسمان را روشن می‌کردند و به آنجا که باید می‌رسیدند، رسیدند.

کد خبر 744759

دیگر خبرها

  • تصویری از یک تابلو که صاحبان سگ و گربه را می‎‌ترساند!
  • نقاشی و رنگ آمیزی گرافیکی شگفت انگیز (فیلم)
  • نقاشی امواج و ساحل با رزین (فیلم)
  • (تصاویر) مزرعه کُلزا نقاشی زرد رنگِ طبیعت
  • تابلوی «شب پرستاره» ون‌گوگ پس از یک قرن به حقیقت پیوست!
  • عکس| پست عجیب دنی آلوز؛ دوستت دارم دلقک من!
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • حراج ۲ نقاشی کمیاب
  • بهسازی ۸۶۱ کیلومتر از محور‌های خوزستان
  • نصب ۳۰۰ تابلو پارک حاشیه‌ای در معابر شهرکرد