Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزاری مجازی جشنواره فرهنگی ورزشی "مولای عرشیان و بانوی قدسیان" با شرایط موجود بیماری کرونا را نمونه‌ای از تبدیل تهدید به فرصت دانست.

به گزارش ایمنا، حبیب‌اله ناظریان با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه استانی اصفهان با عنوان "هشت بهشت"، درباره جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان که با همکاری هیئت‌های ورزشی استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است، اظهار داشت: رویکرد شهردار اصفهان، رئیس شورای شهر و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان فراهم کردن محیطی مناسب برای افزایش سلامتی و نشاط شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نوسازی و تجهیز ۲۰ ورزشگاه شهرداری اصفهان در جهت تقویت زیرساخت‌های ورزشی از سال گذشته تاکنون اشاره کرد و افزود: به منظور حرکت به سوی تسهیل‌گری به جای تصدی‌گری، بیشتر این ورزشگاه‌ها توسط بخش خصوصی تجهیز شد و در اختیار افراد متخصص قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل معاونت ورزشی تفریحی شهرداری با دستگاه‌های گوناگون مانند اداره‌کل ورزش و جوانان استان، آموزش و پرورش، سپاه و بسیج ادامه داد: جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان در راستای تعامل بیشتر با همکاری هیئت‌های ورزشی استان و ادارات و ارگان‌ها برگزار می‌شود.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این جشنواره امسال برای هجدهمین سال در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در گذشته تنها در رشته فوتسال برگزار می‌شد که در ادامه چند رشته دیگر مانند هندبال نیز به آن اضافه شد اما از ۲ سال گذشته این رقابت‌ها را به ترتیب با همکاری ۱۸، ۲۶ و ۳۸ هیئت ورزشی برگزار کرده ایم که ۶ رشته جانبازان و معلولین نیز به جشنواره اضافه شده است.

ناظریان با اشاره به ادامه شیوع بیماری کرونا بیان کرد: باید از این تهدید یک فرصت می‌ساختیم، بنابراین با ابتکار همکاران در معاونت ورزشی تفریحی سازمان، جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از ماه مبارک رمضان با برگزاری مسابقات به صورت مجازی آغاز شد؛ سپس این مسابقات را با برگزاری رقابت‌های دوومیدانی با حضور ۱۹۰ شرکت‌کننده دختر و پسر در ورزشگاه انقلاب و مسابقات فوتبال زمین خاکی با حضور ۱۱۹۵ نفر در چهار منطقه شهر ادامه دادیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اسکیت و دوچرخه‌سواری و استقبال خوب ورزشکاران اصفهانی از این رقابت‌ها تصریح کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری نیز با حضور ۱۵۰ شرکت‌کننده در باغ ابریشم برگزار شد.

وی افزود: مسابقات رزمی ساحلی را در ابتکاری جدید برنامه‌ریزی کردیم که ۴۵۰ شرکت‌کننده در رشته کاراته ثبت‌نام کردند که رقابت‌های آن اواخر شهریور برگزار می‌شود و مسابقات ساحلی تکواندو و کنگ‌فو نیز در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.
به گفته معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان تا پایان مهرماه ادامه دارد.
گفتنی است که اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۹۰ برنامه مجازی در قالب بازی‌های گوناگون برای کودکان و خانواده‌های آنها برگزار کرده است.

کد خبر 445088

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جام مولای عرشیان شهرداری اصفهان شهرداری کاراته وان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان جشنواره فرهنگی ورزشی ورزشی تفریحی سازمان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات جام برترین‌های دارت کشور و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی کمیته دارت استان کردستان و در سنندج برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها که ۳۰ و ۳۱ فروردین با حضور ۱۶ ورزشکار برگزار می‌شود؛ ۸ بازیکن در بخش بانوان و ۸ نفر هم در بخش آقایان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر هر بخش جواز حضور در اردوی تیم‌های مردان و زنان کشورمان اعزامی به مسابقات آسیایی چین تایپه را بدست خواهند آورد.

سالن بسکتبال مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهرستان سنندج میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

گفتنی است؛ مسابقات آسیایی چین تایپه آبان امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • «روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • استقبال ۵۰ هزار نفر از برنامه‌های جشنواره بهار معنویت در مشهد