Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@14:03:16 GMT

تشکر متفاوت انتشارات انگلیسی از قهرمانان سلامت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۸۳۵

تشکر متفاوت انتشارات انگلیسی از قهرمانان سلامت

به گزارش تابناک به نقل از ایبنا، بوکسلر گزارش داد از ماه مارس سال گذشته که دولت انگلیس وضعیت قرمز اعلام کرد و قرنطینه به خاطر شیوع ویروس کرونا شروع شد، تام کرافت هنرمند نقاش انگلیسی شروع به نقاشی از چهره پرستاران و پزشکان درگیر در بیمارستان‌های این کشور شد که بازتاب این نقاشی‌ها ایجاد کمپینی به نام پرتره‌ قهرمانان سلامت (#PortraitsForNHSHeroes) در میان سایر نقاشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا انتشارات بلومسبری انگلیس اعلام کرده قصد دارد کتابی حاوی این تصاویر و پرتره‌های نقاشی شده از قهرمانان سلامت چاپ کند که به گفته مسئولان این انتشارات قرار است نسخه گالینگور این کتاب ۱۲ نوامبر سال جاری وارد بازار کتاب شود. انتشارات بلومسبری گفته است در پروژه‌ای مشترک با همکاری انجمن خیریه سرویس سلامت بریتانیا (NHS) نزدیک به ۱۳هزار تصویر و نقاشی پرتره از پزشکان و پرستاران جمع‌آوری کرده و قرار است در قالب کتابی با قیمت کمتر از ۳ پوند (£۲.۵۰) منتشر شود.

بلومسبری می‌گوید عواید حاصل از فروش این کتاب به خیریه‌های درگیر در درمان بیماران مبتلا به کرونا صرف خواهد شد. کرافت به عنوان نقاش شروع کننده این کمپین در اظهارنظری از چاپ این کتاب ابراز خرسندی کرده است و امیدوار است با این کار بتواند به نوعی از قهرمانان سلامت تشکر کرده باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران قهرمانان سلامت قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران قهرمانان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی، مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آن‌ها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) کتاب شد
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد