Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی نسبت به سیاست های وزارت آموزش و پرورش اعتراض کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز مراسم نمادین سال تحصیلی جدید در دانشگاه فرهنگیان، جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی نسبت به سیاست های وزارت آموزش و پرورش اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی نظیر،  آیا اعتقادی به سند تحول در وزارتخانه وجود دارد، پرداخت مطالبات عقب مانده معلمان نیاز به مصاحبه های گوناگون و منت گذاشتن ندارد، سند انحرافی 2030 یعنی سپردن مهم ترین مسئله کشور به بیگانه،  آموزش و پرورش چه برنامه ای برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل دارد، اعتراض خود را به اقدامات وزیر آموزش و پرورش نشان دادند.

برگزاری انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

 

 محمدحسین شادالوئی، فعال بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیانیه ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش قرائت کرد.

در بخشی از این بیانیه خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است:

حضرتعالی نسبت به مسئله طرح جلد کتب درسی واکنش نشان می دهید، اما در مسئله مهمی مانند واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور، که تقویت دانشگاه فرهنگیان تاکید همیشگی مقام معظم رهبری بوده، شاهد واکنش جدی از سوی وزارت خانه نبوده ایم.

9 سال از تصویب سند تحول می گذرد، لطفا بفرمایید در دوران وزارت شما، چه مقدار از آن اجرایی شده است؟ راهبرد شما برای اجرای سندل تحول بنیادین آموزش و پرورش چیست؟

آیا شفافیت درباره این موضوع که بارقه های مخفی سند0202 از چه سرچشمه ای نشات می گیرد، حق جامعه فرهنگی و غاطبه مردم نیست؟

شما تا چه اندازه به توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان پرداخته اید؟ چند درصد نیروهای آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهید رجائی تامین می شود؟

مسئله دیگر درباره آموزش در ایام کروناست که زمینه ساز ایجاد بی عدالتی آموزش شده است و خیل کثیری از دانش آموزان از تحصیل بازماندند.

معلمان و دانشجومعلمان که به طور جهادی و با عشق معلمی شان، بخشی از این خلاء را پر کردند، اما وزارت آموزش و پرورش چه کرد؟

نهایت تدبیر شما، بازگشایی مدارس به صورت حضوری بود که با مخالفت جامعه پزشکی و خانواده ها رو به رو شد.

آقای حاجی میرزائی درخواست ما از شما، اجرای و توجه به اولویت هاست؛ نه پرداختن به حواشی و ما دانشجومعلمان بسیجی آماده هرگونه جهادی در عرصه این جنگ تربیتی هستیم و امیدواریم که روزی، نتایج مطالبات مان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه فرهنگیان دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان

طبق اعلام آموزش و پرورش حقوق فروردین ۱۴۰۳ معلمان و فرهنگیان از عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه شروع به واریز می‌شوند
معلمان می‌توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان fish.medu.ir فیش حقوقی خود را ببینند. 

همچنین سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد که در سال ۱۴۰۳، حق‌الزحمه ساعات اضافه تدریس معلمان دو برابر می‌شود

گفتنی است حقوق معلمان و فرهنگیان همیشه برخلاف سایر کارکنان دولت در روز پایانی ماه پرداخت میشود

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • تاثیر تورم بر رفتار‌های فرهنگی
  • بررسی موانع پیش روی پژوهشگران برای انجام پژوهش
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی