Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@19:59:46 GMT

پی‌بینی بارش باران در سواحل خزر

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۹۶۹

پی‌بینی بارش باران در سواحل خزر

به گزارش الف، سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در برخی مناطق ایران تا پایان هفته خبر داد و اعلام کرد: از بعدازظهر امروز (شنبه) بانفوذ جریان‌های خنک شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر و استان اردبیل، شاهد بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

این وضعیت فردا در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و روز دوشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی نیز پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از اواخر امروز و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه، کاهش نسبی دما در نوار شمالی پیش‌بینی می‌شود و در این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال غرب، بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت از امروز (شنبه) تا چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی‌شده است. کمینه دمای امروز تهران ۱۹ درجه و بیشینه دما ۳۱ درجه خواهد بود.

سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه ای نسبت به افزایش ارتفاع موج بین یک تا ۱.۵ متری در خلیج فارس هشدار داد.

اثر این پدیده طبیعی، پاره شدن تورهای صیادی، غرق شدن قایق های کوچک و شناورهای سبک اعلام شده و هواشناسی توصیه کرده است تا از هرگونه تردد قایق های سبک و تفریحی، شنا کردن و فعالیت شیلاتی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری خودداری شود.

منبع: الف

کلیدواژه: پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی نارنجی و قرمز در نقاط مختلف کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، محسن عراقی زاده، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از اواخر وقت امروز (دوشنبه)، سامانه بارشی وارد استان کرمان شده و بارش‌ها مناطقی از جنوب، مرکز و جنوب غربی این استان را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری میزان بارش‌های حدود ۹۰ میلیمتر پیش بینی می‌شود افزود: برای نقاط مختلف استان کرمان هشدار هواشناسی نارنجی و قرمز صادر شده است که سطح این هشدار در نیمه جنوبی کرمان قرمز است.

کد خبر 6078570

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی بوشهر برای بارش باران
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی و قرمز در نقاط مختلف کرمان
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان
  • بارش شدید باران در راه استان بوشهر/صدور هشدار قرمز هواشناسی
  • تداوم بارش باران در خراسان رضوی
  • آرامش امواج در سواحل مازندران
  • پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان