Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@04:01:07 GMT

ورود دستگاه‌های امنیتی به قرارداد «ویلموتس»

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۹۷۰

ورود دستگاه‌های امنیتی به قرارداد «ویلموتس»

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ‌سیدنظام الدین موسوی ، درباره آخرین وضعیت بررسی قرارداد ویلموتس اظهار داشت: جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی عصر امروز(شنبه) جهت بررسی این پرونده برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ما از نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و امنیتی دعوت کرده‌ایم تا گزارش‌های خود درباره پرونده ویلموتس را به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: کمیسیون اصل ۹۰ دیدگاه، اسناد و نظرات دستگاه‌های امنیتی و نظارتی را درباره پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اتخاذ می‌کند تا سپس بررسی‌های خود را در این زمینه جمع بندی کند.

پربیننده ترین آخرین وضعیت جسمانی نماینده تهران و همسرش +عکس باید ۷۰درصد مبلغ یک واحد مسکونی وام پرداخت شود مهدهای کودک به آموزش و پرورش واگذار می‌شود؟ شرایط احراز رجال مذهبی و سیاسی در انتخابات تعیین شد کدخدایی: مراقب باشیم در زمین ترامپ بازی نکنیم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فوتبال ایران فیفا کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی دستگاه امنیتی سرمربی فوتبال مارک ویلموتس قرارداد ویلموتس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت کمیسیون اصل ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای بررسی جداول تفصیلی، گفت: در این جلسه جداول تفصیلی لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت و چند مورد از مغایرت‌های لایحه با قانون مصوب مجلس در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی در کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: ۱۲ کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی تشکیل شد. این کمیته‌ها با محوریت هیأت رئیسه تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی به بررسی جداول، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می‌پردازند. بعد از آن گزارش کمیته‌ها به کمیسیون ارائه شده تا کمیسیون گزارش نهایی برای بررسی به صحن مجلس را تهیه کند.

حاجی‌بابایی درباره زمان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، گفت: تلاش کمیسیون تلفیق بر این است که تا پایان هفته آینده گزارش مصوبات خود در بخش دوم لایحه بودجه را ارائه کند تا در دستور صحن قرار گیرد.

کد خبر 6081072 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • بررسی ۳۷ پرونده در جلسه کمیسیون موافقت اصولی استان تهران