Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان بوشهر با اشاره به بازداشت ۱۸متهم در جریان پرونده مشکلات مالی شهرداری بوشهر گفت: در این راستا ۲ عضو دیگر شورای شهر و یک پیمانکار امروز برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره اطلاعات استان قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، علی حسن‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات مالی در شهرداری بوشهر اظهار داشت: در این راستا تعدادی از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر بوشهر بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازداشت 13 کارمند شهرداری و 2 عضو شورای شهر گفت: تاکنون 15 نفر در بازداشت ‌به سر می‌برند و پرونده قضایی برای متهمان تشکیل شده است

وی از بازداشت 3 متهم دیگرپرونده مشکلات مالی شهرداری بوشهر خبر داد و  بیان کرد: در این راستا 2  عضو دیگر شورای شهر و یک پیمانکار امروز بازداشت شدند و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره اطلاعات استان بوشهر قرار گرفتند.

دادستان بوشهر با بیان اینکه "3 نفر بازداشتی یاد شده سومین و چهارمین عضو شورای شهر بوشهر و یک نفر پیمانکار شهرداری هستند" افزود: این افراد امروز  تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و حسب دستور قضایی بازداشت شدند و در مجموع تاکنون 18 نفر در رابطه با این پرونده بازداشت شده‌اند.

دومین عضو شورای شهر بوشهر دستگیر شد/ تاکنون 15نفر بازداشت شده‌اند ادامه بازداشت متهمان پرونده شهرداری بوشهر/ رئیس شورای شهر دستگیر شد بازداشت 8 کارمند شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس

حسن‌پور با تاکید بر توجه اعضای شورای شهرها و روستاها به حفظ حقوق بیت‌المال و پرهیز از گونه اعمال غیرقانونی افزود: توصیه و تاکید دستگاه قضایی به اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان بوشهر دقت نظر و حرکت بر مدار قانون و پرهیز از هرگونه اقدام غیرقانونی است.

وی برخورد با متخلفان را در اولویت دانست و  تاکید کرد: فعالیت غیر قانونی سبب تضییع حقوق و اموال عمومی می‌شود چون عزم دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی برای برخورد با هرگونه تخطی و تخلفی در این‌باره جزم بوده و هیچ گونه مماشاتی با هیچ فرد و یا گروهی نخواهد داشت.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری بوشهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا به شهرداری پایتخت درباره انتخاب خودرو‌ها به عنوان تاکسی برقی تذکر داد.

مهدی اقراریان از کارشناسان خواست اقدامات شهرداری تهران در این حوزه، استاندارد خودرو‌ها و شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودرو‌ها را بررسی کنند.

رئیس کمیته حقوقی شورا همچنین برپاسخگویی شهردار تهران به شورا تاکید کرد و گفت: شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات باشد.

رئیس کمیته عمران شورا هم در نشست امروز بر ضرورت بررسی مجدد ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح درخیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس تاکید کرد.

سید محمد آقامیری افزود: ساکنان این منطقه معتقدند ساخت این تقاطع ضرورتی ندارد و با توجه به این درخواست، تقاضا داریم در این باره امکان سنجی و بررسی مجدد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم درباره احداث این تقاطع به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکر داد و گفت: در دوره پنجم پلی در خیابان فرجام ایجاد شد که نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد بنابراین درخواست می‌کنیم، معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز در نشست امروز شورا به شهرداری تهران درباره تأمین زمین معوض برای ساخت مجموعه‌های ورزشی تذکر داد.

زهرا شمس احسان گفت: شهرداری تهران برای اجرای طرح آزادراه شهید شوشتری و خط هفت متروی تهران ملزم شد هفت مجموعه ورزشی را در ازای ورزشگاه تختی به وزارت ورزش تحویل داد.

عضو شورای شهر تهران افزود:به دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شد زمین‌هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به عنوان دهکده‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد، اما با گذشت چهار ماه هنوز املاک معوض شناسایی و واگذار نشده است.

احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا هم در نشست امروز از هیئت رئیسه خواست زمانی را در نظر بگیرند تا گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری در بخش‌های مختلف در شورا ارائه شود.

دیگر خبرها

  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 
  • آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • ۱۱ فقره پرونده قتل عمد به صلح و سازش منجر شد