Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  صمیمیان افزود ۵ بانک کشاورزی، ملی، رفاه، ملت و صادرات برای پرداخت تسهیلات موضوع ۴ جزء بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور تعیین شدند.
 ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات از محل ذکر شده در کشور در نظر گرفته شده که سهمیه استان سمنان ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بالاترین ضریب محرومیت در استان با نرخ ۸ در شهرستان شاهرود و متعلق به روستاهای خارتوران و طرود و پس از آن روستای پُشتکوه در شهرستان مهدیشهر با نرخ ۷ و مابقی مناطق استان، نرخهای ۵ و ۶ هستند.
شهرستان میامی نیز در استان سمنان به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته انتخاب شده است.
در استان بر اساس شاخص محرومیت و با توجه به برنامه های توسعه شهرستان کمتر توسعه یافته میامی، نسبت به تخصیص و توزیع سهمیه و پرداخت تسهیلات اقدام می شود.

 مراحل احراز هویت متقاضیان از طریق مجموعه استانداری سمنان و دفتر روستایی و شوراها استانداری انجام و به بانکهای عامل معرفی می شوند و بانکها نیز بر اساس ضوابط داخلی خود نسبت به‌ پرداخت تسهیلات اقدام می کنند.

تسهیلات در قالب قرض الحسنه( ۴ درصد) در نظر گرفته شده و نوع بازپرداخت، میزان تسهیلات نیز متعاقبا و پس از ابلاغ نهایی دستورالعمل اجرایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

48

کد خبر 1434192

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان پرداخت تسهیلات استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم و شانس قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر با خبرنگار ما به گفتگو پرداخت و ابراز امیدواری کرد که تحت هر شرایطی هواداران استقلال در هفته‌های پایانی تیمشان را تنها نگذارند و حامی این تیم باشند تا مسیر قهرمانی هموارتر شود.

پاشازاده در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: استقلال شانس قهرمانی بالایی دارد، اما بازی‌های سختی پیش رو دارد، رقابت سنگینی بین تیم‌ها وجود دارد، سپاهان و تراکتور از کورس فاصله گرفتند، اما ذات فوتبال به شکلی است که آن‌ها هم هنوز شانس قهرمانی دارد، رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است و هر دو به یک اندازه شانس قهرمانی خواهند داشت.

مهدی پاشازاده در ادامه افزود: شرایط جدول به شکلی است که دست خود تیم‌هاست و هر تیمی کمتر اشتباه کند و بتواند امتیاز کامل را در هر مسابقه به دست آورد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

پاشازاده در ادامه نقش هواداران را ویژه دانست و گفت: استقلال چهار بازی خانگی دارد و این مسابقات سخت و دشوار هستند، بازی‌های خانگی نقطه قوت استقلال بوده و حضور هواداران تاثیرگذار است، هواداران باید از تیم حمایت کنند، هواداران بدون توجه به حواشی و اتفاقاتی که پیش می‌آید باید بدانند هیچ نامی بالاتر از استقلال نیست و باید هوشیارانه در هفته‌های پایانی از تیم حمایت کنند و نتیجه آن را ببینند.

پیشکسوت استقلال نسبت به تغییرات فنی استقلال اظهار داشت: تغییر سیستم استقلال به سود این تیم تمام شد و روند هجومی بهتری پیدا کرده است و فوتبال رو به جلو و بهتری به نمایش می‌گذارد، جلال‌الدین، چشمی، ماشاریپوف و بلانکو ستون فقرات استقلال هستند که عملکرد خوب آن‌ها می‌تواند نتایج خوبی برای استقلال همراه داشته باشد.

پاشازاده نسبت به عملکرد دفاعی این تیم گفت: استقلال از اول فصل دفاع خوبی داشته در طول فصل تمام آن‌ها عملکرد خوبی داشتند و بازگشت مرادمند به ترکیب استقلال هم خبر خوبی بوده که می‌تواند شرایط دفاعی تیم را بهتر از قبل کند.

پیشکسوت استقلال یک‌دلی مجموعه فنی استقلال را یکی از دلایل موفقیت آن‌ها دانست و گفت: بازیکنان و کادرفنی استقلال از مشکلاتی که به وجود آمده به عنوان یک اهرم انگیزه‌بخش استفاده کردند و یک‌دل شدند، تیم‌های سپاهان و تراکتور پرمهره‌تر هستند، اما استقلال در قالب یک مجموعه تیمی از مشکلات و حواشی که داشتند عامل انگیزشی ساختند و نهایت تلاششان را برای موفقیت تیم انجام دادند.

پاشازاده در انتهای صحبت‌های خود نسبت به حواشی ایجاد شده در باشگاه استقلال گفت: هیئت مدیره باید در حواشی که ایجاد می‌شود دخالت کند، اما آن‌ها انگار اصلا نیستند و هیچ نقش موثری ندارند برای کنترل حواشی!

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • پرداخت ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • تسهیلات ۱۶ میلیاردی به مشاغل خانگی در مرند