Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان با اشاره به کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم گفت: ماهیت ویروس کرونا تغییری نکرده لذا انتظار می‌رود که همچون گذشته توصیه‌های بهداشتی جدی گرفته شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع امروز در جلسه مشترک ستاد استانی مدیریت کرونا و شورای آموزش و پرورش گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران پس از گذشت 40 سال از انقلاب با وجود توطئه دشمنان و مستکبران همچنان در جهت تحقق اهداف خود یعنی استقلال، آزادی و عدالت اجتماعی گام بر می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم این استان از سابقه تاریخی و فرهنگی بسیار پر افتخاری برخوردار هستند خاطرنشان کرد: ملت ایران با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری همواره با حفظ اتحاد و همبستگی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب حرکت کرد و در این راه از توطئه دشمنان و مستکبران نهراسید و امروز نیز به عزت و سربلندی رسیده است.

وی با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در مراکز آموزشی و مدارس بیان کرد: طبق گزارشات واصله حداکثر مدیران و مربیان و کادر آموزشی در مدارس حاضر می‌شوند و 98 درصد از دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شده از سوی ستاد مقابله با کرونا نیز در این مراکز رعایت می‌شود.

استاندار همدان: وضعیت 5 شهرستان قرمز است/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان کاهش یافته استاستان کرمان بهترین عملکرد را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندامتگاه‌ها داشته استگزارش| دانش آموزان چقدر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند؟

زارع با بیان اینکه علاوه بر برقراری کلاس‌های درس به‌صورت فیزیکی، دانش‌آموزان می‌توانند از بستر فضای مجازی برای امر آموزش بهره بگیرند تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان در نظرسنجی‌های مختلف تمایل به حضور فرزندان خود در مدارس دارند که این موضوع باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن قدردانی از همراهی مردم و به‌ویژه کادر آموزشی جهت اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: حفظ سلامت دانش آموزان در مراکز آموزشی اولویت نخست ما است و نظارت بر رعایت دقیق پروتکل‌ها در مدارس نیز باید دقیق‌تر و جدی‌تر شود تا آسیب و مشکلی به‌وجود نیاید.

زارع با اشاره به اینکه برای انجام هر کاری رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها انتظار دارم که با تولید محتواهای مناسب اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و راه‌های مقابله با آن نظیر استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را به مردم یادآور شوند.

استاندار گیلان از کاهش آمار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم خبر داد و با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در حال حاضر تنها 62 درصد مردم این پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند عنوان کرد: ماهیت ویروس کرونا تغییری نکرده لذا انتظار می‌رود که همچون گذشته توصیه‌های بهداشتی جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه شبکه آموزشی شاد محیط مناسبی برای ارائه آموزش و محتوای درسی به دانش‌آموزان است خاطر نشان کرد: باید با انتشار اخبار صحیح، شایعات مبنی بر ابتلای دانش‌آموزان به کرونا در دوره بازگشایی مدارس برطرف شود تا اولیای دانش‌آموزان بدون نگرانی آنها را به مدرسه بفرستند.

انتهای پیام/613/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی استاندار گیلان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانش آموزان خورموجی از اقدام سپاه

دریافت 23 MB

فیلم: قاسم بازیاری

کد خبر 6078175

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • حمایت دانش آموزان خورموجی از اقدام سپاه
  • حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • صنعت پاک، دانش بنیان و کارآفرینان از مزیت‌های استان یزد است