Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وضعیت کنونی بندر آستارا برازنده این استان نیست گفت: با واگذاری بندر آستارا به بخش خصوصی توانمند و دلسوز به موفقیت می رسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا با عرض سلام و خسته نباشید به مسئولان این شهرستان اظهار کرد: نخستین هدف از سفرهای شهرستانی خداقوت گویی به همه کسانی است که در نظام اسلامی خدمت می کنند و این امر جای ستایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به قراردادن کلمه حیران در کنار اردبیل در یکی از کتاب های درسی اشاره کرد و افزود: شهرستان بندر مرزی آستارا یکی از شهرستان های ماندگار و جدا نشدنی استان گیلان است و انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش نسبت به این خطا از مردم گیلان عذرخواهی کند.

امام جمعه رشت با تاکید براینکه از مسئولان گذشته نباید بدگویی شود، بیان کرد: بدگویی از گذشتگان دردی را دوا نمی کند ضمن اینکه مسئولان با مشاهده لکه ها باید برای جبران آن تلاش کنند.

آیت الله فلاحتی به بازدید خود از مجتمع بندری و منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا اشاره کرد و گفت: وضعیت بندر آستارا برازنده گیلان نیست و توجه ویژه مسئولان را طلب می کند.
وی با بیان اینکه بندر آستارا مورد بی مهری قرار گرفته است، تصریح کرد: اگر بندر آستارا به بخش خصوصی توانمند و دلسوز واگذار شود به موفقیت می رسیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، هم آوایی و همگرایی مسئولان برای ارائه خدمت به مردم را لذت بخش ذکر کرد و یادآور شد: بندر آستارا از ظرفیت خوبی برخوردار است و فعالیت کامل این بندر موجب اشتغالزایی جوانان منطقه می شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سابقه طولانی دینداری مردم آستارا ارزشمند است، خاطرنشان کرد: گیلان به ویژه آستارا دروازه ورود اروپائیان به ایران بوده است.
وی براولویت قرار دادن نیازهای منطقه در برنامه ریزی ها تاکید کرد و افزود: معیشت و فرهنگ دو اولویت مهم جامعه محسوب می شود و مجلس برای این موضوع ها در حال برنامه ریزی است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برنامه ریزی خلاقانه و مدبرانه‌ در راستای اشتغال جوانان بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: به هر امری که موجب اشتغال جوانان شود، فکر کنید.
آیت الله فلاحتی به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت های بزرگ مسئولان انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های معاصر و آینده است.

وی ادامه داد: دشمن با جنگ ادراکی، روایتی و ترکیبی به دنبال ایجاد ضعف در نسل معاصر است و نابودی تمام جایگاه های ارزشی را در برنامه دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن انسجام بین مردم و مسئولان است، اظهار کرد: فرمانداری محل حمایت و هدایت جامعه به طور عاقلانه و هوشمندانه است.

آیت الله فلاحتی در بدو ورود سفر یک روزه به آستارا مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت و از مجتمع و منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا بازدید کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آیت الله فلاحتی بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صبح امروز با حضور امام جمعه شهرستان بهار، فرماندار شهرستان بهار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، امام جمعه مهاجران، معاون بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهار در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بهار گفت: شهدا دوری از شعار و اقدامات کلیشه‌ای و توجه به کار عملیاتی را به ما آموختند و خداوند نیز ما را به احسان، عدل و خوبی امر می‌کند که باید نیت و فعل خوب باشد تا نتیجه خوب، حاصل شود.

حجت الاسلام رضا مصباح با اشاره به دفاع مشروع و عملیات وعده صادق گفت: این عملیات دنیا را متوجه فرهنگ شهادت کرد و به مخاطبین القا کرد که مرگ پایان زندگی نیست و مرگ اتصال از دنیای پر از آشوب و استرس به مکانی امن است و این نگاه را شهدا به ما آموختند.

وی اظهار داشت: «امید» برای انسان حیات بخش است و با انتظار معنا می‌یابد و در صورت اعتقاد به انتظار، هیچکس بر ما نمی‌تواند فائق آید.

وی افزود: اسرائیل از سال ۱۹۶۸ یک حکومت و قدرت بلامنازع نظامی بود که امروز با تحقیر و از سوی جمهوری اسلامی ضربه‌ای به پهنای تاریخ خورد.

امام جمعه شهرستان بهار تصریح کرد: شهدا بر «ولایت مداری» و اطاعت از ولی امر به عنوان مغز متفکر جهان تشیع تاکید داشتند و امروز اطاعت از ولی فقیه بر همگان واجب است.

حجت الاسلام مصباح با تاکید بر انتقال نگاه و تفکر شهدا به نسل جدید گفت: یادواره‌های شهدا باید انتقال دهنده ی مفاهیم، محتوا و دغدغه مندی شهدا به مخاطبین باشند و مکتب حاج قاسم؛ با نگاه نخبه گونه و افکار منتج و زاینده استمرار یابد.

وی اظهار داشت: جبهه مقاومت و پایداری از شهدای ایران اسلامی درس گرفتند و امروز در مقابل ظلم و زور ایستادگی کرده اند.

سپس فرماندار شهرستان بهار با تبریک حماسه غرورآفرین نیروهای نظامی و تنبیه رژیم غاصب گفت: دفاع مشروع ایران، مایه‌ی استحکام و ارتقای موقعیت اجتماعی نظام جمهوری اسلامی و خوشحالی محور مقاومت و دنیای مسلمین شد و رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نتوانست بکند.

مجتبی فیض اللهی با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: امنیت امروز ما به برکت مجاهدت و از خود گذشتگی این عزیزان است و تکریم خانواده شهدا کمترین کاری است که در قبال ایثار آنها، باید انجام دهیم.

وی تصریح کرد: نیازهای خانواده شهدا و ایثارگران احصا شود و برنامه ریزی خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

وی افزود: مردم شهرستان بهار پس از نماز جمعه در راستای حمایت از پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی راهپیمایی خواهند کرد.

کد خبر 6082365

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد