Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:10:07 GMT

رشادت‌های شهدا انقلاب اسلامی را پرجا نگاه داشته است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۱۸۵

رشادت‌های شهدا انقلاب اسلامی را پرجا نگاه داشته است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی فضلی در مراسم بیست و سومین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان البرز از طریق ویدئو کنفرانس برقرار شد، ضمن سلام و درود به تمام هم‌رزمان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و آزادگان اظهار کرد: تمام شهدای عزیز ما چون شهیدان کلهر، شهید میر رضی، گل‌کار، شرع پسند، آجرلو و کیانپور و تمام شهدا والامقام که به گردن ما حق بزرگی دارند، چراکه با رشادت‌های آنها انقلاب اسلامی پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مفتخرم که چندجمله‌ای از شهید کیانپور و نحوه خط‌شکنی رزمندگان در تیپ سیدالشهدا (ع) در عملیات والفجر ۸ در عبور از رودخانه پرتلاطم اروند در مکانی به نام جزیره ام‌الرصاص سخن بگویم.

جانشین هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه در شمال جزیره تیپ ۲۱ امام رضا (ع) و جنوب آن تیپ ۱۸ الغدیر قرار داشتند، گفت: رزمندگان ما ۱۲۰ غواص متشکل از نیروهای گردان قمر بنی‌هاشم (ع)، گروهان والعادیات، غواصان گردان فرات و اطلاعات و عملیات در ۴ راهکار به نام ابا عبدالله الحسین (ع)، حضرت فاطمه (س)، حضرت علی‌اصغر (ع) و حضرت زینب (س) بودند.

وی با بیان اینکه برای انجام این عملیات ۶ ماه کار آماده‌سازی انجام شد، عنوان کرد: رزمندگا جهادی بسیاری را برای این عملیات کردند و عبور بیش از ۱۰۰ شط لاینقطع برای خط شکستن را غواصان تمرین کرده بودند، تکرار تمرین‌ها آنها را مهیا خط‌شکنی کرده بود.

سردار فضلی تصریح کرد: برای اعزام به منطقه عملیات، ۱۲۰ غواص داشتیم در حالی که تنها ۱۷ دست لباس در اختیار ما بود و برخی لباس‌ها به تن آنها بزرگ و برخی کوچک بود اما همه آنها با اراده آهنین برای مقابله با دشمن، در راه خدا خود را مهیا کردند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد: در این اثنا حوادثی پیش آمد تا جایی که قبل عملیات غواص‌ها از عبور از رودخانه را آغاز کردند، تا میانه رودخانه شرایط عادی بود اما به یکباره باران رحمت الهی شروع به باریدن کرد و طوفانی شد که جریان آب رودخانه اروند ۷۰ سانتی‌متر و شاید بیشتر از روی سر رزمندگان غواص عبور می‌کرد، رزمندگان ما در این شرایط در ایمان به خدا و اطاعت از امام خمینی (ره) تردید پیدا نکردند و به راه خود ادامه دادند.

وی با بیان اینکه غواصان به باتلاق‌ها، هشت‌پر فلزی و سیم‌های خاردار حلقوی دشمن رسیدند، بیان کرد: برای شکستن خط و گرفتن سر پل یک‌هزار و دویست متری از واحد رودخانه‌ای اروند، یک ساعت برآورد کرده بودیم اما خداوند عنایتش را به حد فراوانی شامل حال ما کرد بنابراین با قرائت رمز عملیات، در کمتر از ۱۲ دقیقه به فتح سپاه اسلام درآمد.

سردار فضلی بیان کرد: همچنین در جزیره ام الرصاص دو شب و یک روز گردان‌های علی‌اصغر (ع)، علی‌اکبر (ع)، قاسم (ع)، المهدی و همه رزمندگان فتوحات را نصیب سپاه اسلام کرده و عملیات با موفقیت انجام شد.

کد خبر 5026957

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار علی فضلی عملیات والفجر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی‌؛ نمازگزاران در در جای جای خراسان شمالی همپای مردم سراسر کشور درحمایت از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از نماز جمعه این هفته راهپیمایی کردند وبا سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.

و حمایت خود را از اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کردند. 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • عملیات وعده صادق نمایش قدرت ایران مقتدر اسلامی بود
  • خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم