Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضائیه ضمن «تقدیر از بازدید‌های سرزده از زندان‌های استان ها» به رئیس سازمان زندان‌ها دستور داد: گزارش وضعیت زندان‌ها و بخصوص بازداشت‌های غیرضرور هر استان ضمن انعکاس به رئیس کل دادگستری استان به حوزه ریاست ارسال شود.

به گزارش فارس، آیت الله رئیسی تاکید کرد: معاون قضایی زندان ها، مسائل زندانیان را با استفاده از کارشناسان حقوقی دنبال کند و گلایه‌ها و مشکلات را پیگیری نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان زندان‌ها ضامن اجرای دستورات و بخشنامه‌های رییس قوه قضاییه در زندان‌ها می‌باشد.

رئیس قوه قضاییه همچنین با عنایت به تغییرات هیات مدیره بنیاد تعاون زندانیان در این دستور مقرر نمود: رویکرد بنیاد در آینده باید ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان باشد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قوه قضائیه رئیسی زندان ها صراط زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رییس دادگستری نی ریز گفت: بر اساس آمار، امسال تعداد زندانیان جرائم غیر عمد نی‌ریز ۱۸ نفر با جمع بدهی بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

غضنفرنژاد افزود: در این مراسم خیران بیش از یک میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد کمک کردند.

او ادامه داد: پارسال با کمک خیران و پیگیری‌های مستقیم رئیس و مجموعه اداره زندان نی‌ریز، ۱۲ نفر از محکومان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

در جشن گلریزان سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در نی ریز به ترتیب ۱۸۰، ۴۸۰ و ۷۱۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده بود.

دیگر خبرها

  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • جزییات فصل اول سند جدید تحول قوه قضاییه اعلام شد
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضاییه تشکیل شد
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد/ مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی
  • ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضاییه ؛ با دستور رئیس قوه
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان